arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۹۸۷۶۴
تاریخ انتشار: ۳۷ : ۱۳ - ۰۹ بهمن ۱۳۹۹

آتش سوزی ساختمان کفاشی در باغ سپهسالار/مصدومیت یک تن

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از آتش سوزی یک ساختمان در خیابان سپهسالار خبر داد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از آتش سوزی یک ساختمان در خیابان سپهسالار خبر داد.

سید جلال ملکی   در این باره اظهار کرد: ساعت ١٠:٠٨ دقیقه روز جاری یک مورد آتش سوزی در یک ساختمان در خیابان باغ سپهسالار، کوچه بابکان به سامانه ١٢۵ سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران اطلاع داده شد که بلافاصله در پی آن سه ایستگاه آتش نشانی به همراه خودروی حامل تجهیزات تنفسی اعزام شدند.

وی ادامه داد: محل آتش سوزی یک ساختمان دو طبقه بود که یک زیرزمین نیز داشت. این ساختمان چهار واحد داشت که همگی در خصوص تولید و نگهداری کیف و کفش فعالیت می کردند.

ملکی گفت: این محل دچار آتش سوزی شده بود و زمانی که نیرو ها به محل رسیدند هر چهار واحد شعله ور بود و از پنجره ها آتش زیادی به بیرون سرایت می کرد.

ملکی افزود: در دقایق اولیه آتش نشانان افرادی که در این واحد ها فعال بودند را از محل خارج کردند و همزمان با خاموش کردن آتش بخش های مختلف ساختمان را جست و جو کردند. در این جست و جو ها یک آقای حدودا ٣۵ ساله که دچار سوختگی شده بود هم از محل خارج کردند که به عوامل اورژانس تحویل داده شد.

سخنگوی آتش نشانی تهران گفت: در حال حاضر مدت زیادی از خاموش شدن آتش گذشته است و نیرو ها ضمن ایمن سازی محل دود ناشی از حریق را از محل تخلیه کردند.

وی ادامه داد: در آستانه ماه های پایانی سال این قبیل از فعالیت های تولید کیف، کفش و محصولات چرمی افزایش پیدا می کند، این مواد بسیار قابل اشتعال است چرا که از انواع چسب و ... در آن ها استفاده می شود، از کسبه و شهروندان به خصوص افرادی که در صنف کیف، کفش و چرم فعالیت می کنند می خواهم اصول ایمنی را به بهترین نحو ممکن رعایت کنند.

ایسنا

نظرات بینندگان