arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۹۸۷۸۹
تاریخ انتشار: ۲۱ : ۱۴ - ۰۹ بهمن ۱۳۹۹

میناوند به خاک سپرده شد

پیکر پیشکسوت تیم ملی فوتبال ایران و باشگاه پرسپولیس در قطعه نام‌آوران بهشت زهرا (س) به خاک سپرده شد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

مهرداد میناوند دیشب پس از چند روز بستری‌شدن در بیمارستان به دلیل ابتلا به بیماری کرونا از دنیا رفت.

دقایقی پیش پیکر او در کنار مزار جعفر کاشانی و ابراهیم آشتیانی ۲ پیشکسوت دیگر پرسپولیس، در قطعه نام‌آوران بهشت زهرا آرام گرفت.

جمعی از هواداران پرسپولیس و چهره‌های شاخصی چون علی کریمی، یحیی گل‌محمدی، علی دایی، محمد خاکپور، جواد کاظمیان، بهنام ابوالقاسمپور، محمدرضا مهدوی، محمد پنجعلی و  علی پروین از پیشکسوتان فوتبال ایران و جعفر سمیعی مدیرعامل و سید مجید صدری عضو و رییس هیات مدیره پرسپولیس در این مراسم حضور داشتند.

میناوند متولد سال ۱۳۵۴ بود و از سال ۱۳۷۵ تا ۱۳۸۲، ۷۵ بار پیراهن تیم ملی فوتبال ایران را بر تن کرد. این مدافع چپ فوتبال ایران سال ۱۳۷۴ از پاس به پرسپولیس آمد و در سه سال حضورش ۸۹ بار با پیراهن این تیم بازی کرد و ۱۳ گل به ثمر رساند. او در ادامه به اشتورم گراتس اتریش منتقل شد و در سه سال حضور در این تیم ۶۷ بازی انجام داد.

او در ادامه برای شارلوا بلژیک و الشباب امارات بازی کرد و دوباره در سال ۱۳۸۲ به پرسپولیس بازگشت و پیراهن تیم محبوب خود را برتن کرد. دوره دوم حضورش در پرسپولیس فقط یک سال طول کشیده و در ادامه این مدافع چپ پا راهی سپاهان و راه‌آهن شد و در سال ۱۳۸۴ از فوتبال خداحافظی کرد.

نظرات بینندگان