arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۹۹۳۳۷
تاریخ انتشار: ۵۰ : ۱۴ - ۱۲ بهمن ۱۳۹۹

۹۹ کیلوگرم هروئین در عملیات مشترک پلیس سمنان و فارس کشف شد

فرمانده انتظامی استان سمنان گفت: ۹۹ کیلوگرم هروئین در عملیات مشترک با پلیس استان فارس کشف شد و در این خصوص پنج نفر نیز دستگیر شدند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

فرمانده انتظامی استان سمنان گفت: ۹۹ کیلوگرم هروئین در عملیات مشترک با پلیس استان فارس کشف شد و در این خصوص پنج نفر نیز دستگیر شدند.

 سردار سرتیپ دوم عبدالله حسنی روز یکشنبه به تشریح جزئیات این عملیات پرداخت و به رسانه ها اعلام کرد: ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر استان سمنان در راستای ماموریت های تخصصی خود در برخورد قاطع با سوداگران مرگ، اطلاعاتی از انتقال یک محموله موادمخدر از شرق به مرکز کشور را به دست آورده و پیگیری های ویژه ای را برای کشف آن انجام دادند.

وی افزود: با رصد لحظه به لحظه تحرکات باند قاچاق موادمخدر، هماهنگی های لازم درون سازمانی با پلیس مبارزه با موادمخدر استان فارس برای اجرای عملیات و دستگیری قاچاقچیان و کشف محموله نیز به عمل آمد.

فرمانده انتظامی استان سمنان تصریح کرد: ماموران پلیس استان فارس با مشاهده خودروی حامل موادمخدر در محورهای مواصلاتی شهرستان "لار"، دستور ایست صادر می کنند که راننده بدون توجه به این موضوع، متواری می شود.

سردار حسنی تصریح کرد: با اجرای طرح مهار و رعایت تمامی جوانب امر و قانون به کارگیری سلاح، ماموران به سمت خودرو تیراندازی می کنند که با شلیک دقیق پلیس، راننده مورد هدف قرار گرفته و خودرو متوقف می شود.

این مقام ارشد انتظامی با اعلام کشف ۹۹ کیلوگرم هروئین در بازرسی از خودرو و دستگیری هر ۴ عضو این باند، افزود: در همین خصوص یک خودروی دیگر نیز توقیف و راننده آن دستگیر شد.

 ایرنا

نظرات بینندگان