arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۹۹۴۸۳
تاریخ انتشار: ۲۴ : ۱۱ - ۱۳ بهمن ۱۳۹۹

کشف محموله کالای خانگی قاچاق توسط دریابانان ماهشهر

جانشین فرمانده مرزبانی استان خوزستان از توقیف یک فروند شناور تجاری در سواحل ماهشهر و کشف محموله میلیاردی کالای خانگی قاچاق خبر داد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

جانشین فرمانده مرزبانی استان خوزستان از توقیف یک فروند شناور تجاری در سواحل ماهشهر و کشف محموله میلیاردی کالای خانگی قاچاق خبر داد.

 سرهنگ "یداله شرفی " در تشریح این خبر بیان داشت: دریابانان ماهشهر، در راستای مبارزه با قاچاق کالا و کنترل آبهای ساحلی استان، روز گذشته حین کنترل شناورهای عبوری در آب‌های شمالی همیشه فارس به یک فروند شناور تجاری که به سمت بندر " ماهشهر "در حرکت بود مظنون شده و آن را متوقف کردند.

وی افزود: در بازرسی دقیق از شناور توقیف شده، ۱۵ دستگاه کولر دوتیکه، ۲۰ دستگاه ماشین لباسشویی و ۲۰ دستگاه پلوپز که با هدف عرضه در بازار داخلی کشور بارگیری شده بود، کشف شد.

جانشین فرمانده مرزبانی استان خوزستان در ادامه با اشاره به دستگیری ۵ متهم در این رابطه، تصریح کرد: کارشناسان ارزش محموله کشف شده را بیش از ۵ میلیارد ریال ارزیابی کردند که پس از تکمیل پرونده مقدماتی به همراه متهمان تحویل مراجع ذی صلاح شد.

به گزارش پایگاه خبری پلیس، سرهنگ شرفی خاطرنشان کرد: دریابانان خوزستان با اشراف بر آب های ساحلی استان و کنترل دقیق شناورهای تجاری و صیادی از ورود هرگونه کالای قاچاق جلوگیری می کنند.

نظرات بینندگان