arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۹۹۶۵
تاریخ انتشار: ۵۴ : ۰۱ - ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۱

کیهان: الهام به خاطر اظهارات سخیفش از ملت عذرخواهی کند

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
کیهان نوشت:

اظهارات نسنجيده و تعجب آور اخير غلامحسين الهام در مورد مجمع تشخيص مصلحت نظام مورد سوءاستفاده گسترده ضد انقلاب خارج نشين قرار گرفت.

سايت خودنويس با استناد به سخنان الهام تيتر زد: «رهبري بيكارها را به مجمع تشخيص مصلحت مي برد».

سايت جرس نيز با استناد به سخنان رهبر معظم انقلاب كه در ديدار با اعضاي دوره جديد مجمع تشخيص مصلحت نظام اين نهاد را مظهر خرد جمعي در نظام اسلامي دانسته بودند نوشت: الهام مي گويد: مجمع تشخيص مصلحت كارايي خود را از دست داده است.

اين سايت متعلق به حلقه ماسوني لندن با كنار هم قرار دادن سخنان رهبر معظم انقلاب درباره نقش مهم مجمع تشخيص در حل و فصل اساسي ترين مسائل كشور و مقايسه آن با اظهارات اخير غلامحسين الهام حداكثر سوءاستفاده را از اين اظهارات عجيب كرده است.

روزنامه هاي متعلق به جريان اصلاحات نيز سخنان الهام را در تيترهاي خود برجسته كردند.

اعتماد تيتر زد: الهام مجمع تشخيص را جاي بيكاران دانست و شرق نيز بر اين قسمت سخنان الهام تكيه كرد كه مجمع تشخيص كارايي ندارد.

اين در حالي است كه اين اظهارات با واكنش جدي عموم مردم و همچنين چهره هاي اصولگرا نيز مواجه شده است.

بسياري از خوانندگان كيهان طي روزهاي اخير با تماس هاي مكرر اظهارات سخيف الهام را محكوم كرده و خواستار توضيح وي شده اند و برخي اصولگرايان هم در واكنش هايي از وي خواسته اند اين سخنان را اصلاح كند. در همين زمينه مصطفي پورمحمدي سخنان الهام را سخيف خوانده است. محمدرضا باهنر گفته است اگر حرف وي درست بود خود او بايد به عضويت در مجمع منصوب مي شد، حجت الاسلام شجوني هم گفته است كه اظهارات غلامحسين الهام «توهين آميز» بوده است.

و بالاخره، انتظار آن است كه آقاي الهام اظهارات خود را تصحيح كرده و از ملت عذرخواهي كند.
    
   
نظرات بینندگان