arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۹۹۷۱۹
تاریخ انتشار: ۳۹ : ۱۲ - ۱۴ بهمن ۱۳۹۹

جاده کندوان به دلیل تعمیرات سه روز در هفته بسته است

رییس پلیس راه مازندران از بسته شدن جاده کندوان برای ایمن‌سازی این محور در روزهای یکشنبه، دوشنبه و سه‌شنبه هر هفته خبر داد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

 رییس پلیس راه مازندران از بسته شدن جاده کندوان برای ایمن‌سازی این محور در روزهای یکشنبه، دوشنبه و سه‌شنبه هر هفته خبر داد.

به گزارش فرماندهی پلیس راه ، سرهنگ علیرضا قدمی روز با بیان اینکه جاده کندوان برای انجام عملیات ترانشه برداری در حدفاصل کیلومتر پنج تا ۱۵ مرزن‌آباد تا دزدبن از ساعت هشت تا ۱۷ امروز بسته است اظهار داشت: این جاده تا ۱۲ اسفند امسال در روزهای یکشنبه، دوشنبه و سه‌شنبه هر هفته در زمان اجرای عملیات مسدود می‌شود.

وی افزود: هم اکنون تردد خودروها در جاده‌های هراز، سوادکوه ، کیاسر و همچنین محدوده درون شهری عادی و روان است.

وی با اشاره به افزایش محسوس دمای هوا در مازندران، نسبت به احتمال سقوط بهمن و ریزش سنگ از کوه در جاده‌های کوهستانی و ارتفاعات استان هشدار داد و از هموطنان خواست در شرایط فعلی به مازندران سفر نکنند.

رییس پلیس راه مازندران با بیان اینکه پایان هفته در جاده‌های ارتباطی محدودیت ترافیکی نخواهیم داشت، توضیح داد که ممنوعیت تردد خودروها با پلاک غیربومی در جاده‌های این استان با توجه به وضعیت شکننده کرونایی، همچنان ادامه دارد.

قدمی گفت: مرکز کنترل ترافیک پلیس راه مازندران با شماره ۲۱۸۲۴۴۳۴ و ۲۱۸۲۴۴۲۰ با پیش شماره ۰۱۱ به طور شبانه روز آماده پاسخگویی در خصوص وضعیت راه های استان است.

مازندران ۱۰ هزار و ۷۰۰ کیلومتر راه اصلی و فرعی دارد که سه محور چالوس ، هراز ، سوادکوه را به پایتخت و جاده کیاسر مازندران را به سمنان متصل می‌کند.

ایرنا 

نظرات بینندگان