arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۹۹۹۱۲
تاریخ انتشار: ۰۶ : ۱۱ - ۱۵ بهمن ۱۳۹۹

بستری بیماران کرونایی در شهرستان جویبار افزایشی شد

فرماندار جویبار با اعلام اینکه موج شرایط کرونا در این شهرستان ناپایدار است، گفت: به دلیل عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی شاهد روند افزایش بستری بیماران کرونایی در این شهرستان هستیم.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

فرماندار جویبار با اعلام اینکه موج شرایط کرونا در این شهرستان ناپایدار است، گفت: به دلیل عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی شاهد روند افزایش بستری بیماران کرونایی در این شهرستان هستیم.

سید علی اسد روز چهارشنبه  افزود: تا روز گذشته ۲۱ نفر به دلیل بیماری کرونا در بیمارستان عزیزی جویبار بستری شدند و روزانه حدود ۴ نفر بیمار کووید-۱۹ جدید در این بیمارستان پذیرش می شوند که این تعداد در حال افزایش است.

وی افزایش تعداد بیماران کرونایی بستری در تنها بیمارستان این شهر را نگران کننده توصیف کرد و گفت : خوشبختانه در ۳ روز اخیر شاهد فوتی ناشی از ابتلا به ویروس کرونا در این شهرستان نبوده‌ایم.

فرماندار شهرستان جویبار با بیان اینکه عادی انگاری، برگزاری مراسمات و تجمعات بدون رعایت پروتکل های بهداشتی مهم ترین عامل انتشار ویروس کرونا در سطح این شهرستان بوده است، افزود: هم اکنون در مقطعی هستیم که نیاز به همراهی همه مردم داریم تا بتوانیم از این شرایط خارج شویم.

اسد با اشاره به اینکه هم اکنون این شهرستان در وضعیت نارنجی قرار دارد، هشدار داد که با افزایش شمار بستریان این رنگ بندی تغییر خواهد کرد بنابراین از مردم می خواهیم تا از گرفتن مراسمات و دورهمی های خانوادگی خودداری کنند.

وی تاکید کرد: بازگشت شهرستان جویبار به رنگ بندی قرمز همراه با اعمال محدودیت‌های سختگیرانه خواهد بود که ابتلا به کسبه و بازار و سپس بر اقتصاد همه مردم شهرستان فشار وارد خواهد کرد.

فرماندار شهرستان جویبار در پایان با اعلام اینکه در محدودیت ها و فاصله گذاری اجتماعی پایبند تصمیمات ستاد ملی و استانی کرونا هستیم، گفت: از شهردرای ها، دهیاری ها، پایگاه مقاومت بسیج و بخشداری ها خواسته ایم تا در همه حوزه ها فعال و نسبت به ضدعفونی ها اقدام نمایند.

ایرنا

نظرات بینندگان