arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۶۰۰۰۲۰
تاریخ انتشار: ۱۶ : ۱۸ - ۱۵ بهمن ۱۳۹۹

ابوالقاسم‌پور: خواهش می‌کنم مردم مقابل بیمارستان تجمع نکنند / مادرش هنوز خبر ندارد+فیلم

بهنام ابوالقاسم پور گفت: مادرش هنوز نمی‌داند اما برادر، خواهر،داماد و دوستانش مطلع شدند. چون مادرش بی قراری می‌کند و حال خوبی ندارد علی کریمی مامور شده به او اطلاع بدهد. این کار برایش خیلی سخت است و قبول نمی‌کرد. ما خواهش کردیم کمک ما کند و به مادرش رفته رفته اطلاع بدهد. . خواهش می‌کنم با خاطر پروتکل‌های بهداشتی مردم تجمع نکنند، پیکر انصاریان هم از بیمارستان منتقل شده است. مردم به خانه بروند وبرای روح انصاریان دعا کنند و صلوات بفرستند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

ابوالقاسم‌پور: خواهش می‌کنم مردم مقابل بیمارستان تجمع نکنند / مادرش هنوز خبر ندارد / پیکر انصاریان از بیمارستان خارج شده است+فیلمبهنام ابوالقاسم پور توضیحاتی را پس از درگذشت علی انصاریان ارائه کرد.

بهنام ابوالقاسم پور در خصوص درگذشت علی انصاریان اظهار داشت: واقعا اتفاق تلخی بود. در این دو هفته دو ملی‌پوش و دو تن از بچه‌های خوب ورزش و فوتبالمان را از دست دادیم. متاسفانه کرونا باعث شد این بچه‌ها از بین ما بروند اما علیرغم تلاش پزشکان علی پایدار نماند و حدود یک ساعت پیش دکترپایان زندگی او را اعلام کرد.

وی افزود: مادرش هنوز نمی‌داند اما برادر، خواهر،داماد و دوستانش مطلع شدند. چون مادرش بی قراری می‌کند و حال خوبی ندارد علی کریمی مامور شده به او اطلاع بدهد. این کار برایش خیلی سخت است و قبول نمی‌کرد. ما خواهش کردیم کمک ما کند و به مادرش رفته رفته اطلاع بدهد. این تجمعی که هم شده به خاطر این است که دو بازیکن از دست دادیم. آن‌ها علی را دوست داشتند اما مادرش اگر این جمعیت را ببیند ناراحت می‌شود. خواهش می‌کنم با خاطر پروتکل‌های بهداشتی مردم تجمع نکنند، پیکر انصاریان هم از بیمارستان منتقل شده است. مردم به خانه بروند وبرای روح انصاریان دعا کنند و صلوات بفرستند.

ابوالقاسم‌پور در مورد زمان تشیع پیکر علی انصاریان عنوان کرد: هنوز به ما اطلاع نداده‌اند. مادرش به من گفت حرف اول و آخر را من می‌زنم بعد برادر و دامادشان. هرچه مادرش بگوید ما قبل از قبل از 11-12 شب اطلاع رسانی می‌کنیم. شرایط روحی مادرش خوب نبود و خیلی بی قراری می‌کرد. پزشکان به او آرامبخش زدند و بعد از آن رفت.

نظرات بینندگان