arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۶۰۰۳۸۹
تاریخ انتشار: ۰۰ : ۰۹ - ۱۸ بهمن ۱۳۹۹

ازدواج زن ۳۵ ساله با خودش پس از شکست عشقی!

پس از آن که یک داماد آمریکایی نامزد ۳۵ ساله خود را چهار ماه قبل از مراسم عروسی ترک کرد، عروس خانم تصمیم گرفت با برگزاری یک مراسم نمادین ازدواج، با خودش ازدواج کند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

 

پس از آن که یک داماد آمریکایی نامزد ۳۵ ساله خود را چهار ماه قبل از مراسم عروسی ترک کرد، عروس خانم تصمیم گرفت با برگزاری یک مراسم نمادین ازدواج، با خودش ازدواج کند.

به گزارش سرویس خواندنی‌های انتخاب، مگ تیلور موریسون، اهل آتلانتا در جورجیا، تصمیم گرفت مراسم ازدواج خود را با عنوان «عشق ورزیدن به خود» برگزار کند.

جالب است بدانید این مراسم ازدواج کاملا تجملاتی بود و مگ نه تنها کیک عروسی سفارش داد، بلکه یک لباس گرانقیمت و یک حلقه الماس برای خودش انتخاب کرد. مگ در گفتگو با مطبوعات اعلام کرد که در ابتدا نگران بود که دوستان و خانواده اش فکر کنند که خود خواه است یا مشکل روانی پیدا کرده است، اما مدتی بعد تصمیم گرفت به پیامد‌های کار خود فکر نکرده و ازدواج کند.

مراسم ازدواج مگ زمانی بیشتر مورد توجه قرار گرفت که او در آینه به خودش قول داد همیشه به خود وفادار بماند. با این حال، مگ اذعان می‌کند که او در حین برنامه ریزی این مراسم کاملاً راحت نبوده و از سوی برخی از افراد به عنوان عروس خودشیفته شناخته شده است.

ازدواج

مادر مگ یکی از اولین مخالفان وی برای برگزاری این مراسم محسوب می‌شد، اما در نهایت مگ مراسم ازدواج را با حضور ده نفر از نزدیکترین دوستان و اعضای خانواده خود برگزار کرد. مگ در بخشی از مراسم در آینه برای خود متن ازدواج و تعهد عقد را برای خود خواند.

از نظر مگ، ازدواج با خودش تجربه‌ای کاملا مثبت بوده است که به او یادآوری می‌کند به قضاوت خود اعتماد کند و سلامتی و خوشبختی خود را در درجه اول قرار دهد.

نظرات بینندگان