arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۶۰۰۵۲۴
تاریخ انتشار: ۵۵ : ۲۰ - ۱۸ بهمن ۱۳۹۹

چهارمین عضو شوراى پنج نفره شهر آبسرد دستگیر شد / مجموع بازداشتی‌ها به ۲۷ نفر رسید

تقى‌زاده، دادستان عمومى و انقلاب دماوند، با اشاره به بازداشت یکی دیگر از اعضای شورای شهر آبسرد، اظهار داشت: در راستای رسیدگی به پرونده تخلفات در شهرداری آبسرد، چهارمین عضو از شورای پنج نفره شهر آبسرد نیز بازداشت شد. وی ادامه داد: تاکنون در خصوص این پرونده مجموعا ٢٧ نفر بازداشت شدند که شامل چهار عضو شورای شهر، شهردار، ۵ پیمانکار، یک دهیار و ۱۶ نفر از کارمندان شهرداری آبسرد می‌شود.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

تسنیم: دادستان عمومى و انقلاب دماوند گفت: در راستای رسیدگی به پرونده تخلفات در شهرداری آبسرد، چهارمین عضو از شورای پنج نفره شهر آبسرد نیز بازداشت شد.

تقى‌زاده، دادستان عمومى و انقلاب دماوند، با اشاره به بازداشت یکی دیگر از اعضای شورای شهر آبسرد، اظهار داشت: در راستای رسیدگی به پرونده تخلفات در شهرداری آبسرد، چهارمین عضو از شورای پنج نفره شهر آبسرد نیز بازداشت شد.

وی ادامه داد: تاکنون در خصوص این پرونده مجموعا ٢٧ نفر بازداشت شدند که شامل چهار عضو شورای شهر، شهردار، 5 پیمانکار، یک دهیار و 16 نفر از کارمندان شهرداری آبسرد می‌شود.

دادستان عمومی و انقلاب دماوند گفت: رسیدگی به این پرونده به طور جدی در دستور کار قرار دارد و تحقیقات در مورد تخلفات ادامه خواهد داشت.

نظرات بینندگان