arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۶۰۰۸۷۴
تاریخ انتشار: ۱۱ : ۱۴ - ۲۰ بهمن ۱۳۹۹

آشنایی با هتل پارس ائل گلی؛ هتل 5 ستاره تبریز

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

اگر قصد سفر به یکی از تمیزترین و زیباترین شهرهای ایران را دارید، احتمالا در بین هتل های تبریز نام هتل پارس ائل گلی تبریز به گوش‌تان خورده باشد. هتل تمام شیشه‌ای و جذابی که برای انتخابش در بین هتل‌های تبریز، جای هیچ شک و تردیدی برایتان نمی‌گذارد. این شما و این هتل پارس ائلی گلی تبریز ! مکان زیبایی که می‌تواند جذابیت سفر و گردشگری شما را در تبریز بیشتر کند.

آشنایی با هتل پارس ائلی گلی تبریز

آشنایی با هتل پارس ائل گلی؛ هتل 5 ستاره تبریز

بام تبریز رفتید؟ همان جایی که ابهت یک ساختمان شیشه‌ای و فضای اطرافش شما را بیش از پیش شیفته شهری می‌کند که در آن اقامت دارید. از مجموعه هتل‌های پارس، هتل لوکس ائل گلی تبریز است که در مهمان‌نوازی و هتل‌داری حرفه‌ای، امتحان خود را به خوبی پس داده است.

این هتل، 17 طبقه شیشه‌ای با سوئیت و اتاق‌های لوکس و لاکچری با دکوراسیون حرفه‌ای دارد که در مجاورت عمارت ائل گلی قرار دارد. اگر می‌خواهید در یک هتل بی‌نقص و باکیفیت در تبریز اقامت کنید، رزرو این هتل را از دست ندهید. برای رزرو هتل در تبریز ، سامانه جامع گردشگری رهی نو مشتاق راهنمایی شما است.

امکانات رفاهی و خدمات هتل پارس ائلی گلی تبریز

از یک هتل پنج ستاره در شهر بدون فقیر تبریز چه انتظاری دارید؟ هر آنچه بخواهید در این هتل در اختیارتان است. از رستوران گردان بام هتل گرفته تا رستوران‌های یاقوت و زمرد با سرآشپزان حرفه‌ای، با غذاهای خوشمزه و متنوع از شما پذیرایی می‌کنند. رستوران گردان هتل این امکان را برایتان فراهم می‌کند تا هم‌زمان که مشغول میل کردن وعده خوشمزه ناهار یا شام‌تان هستید، در نمایی 360 درجه از بام تبریز، شهر زیر پایتان قرار بگیرد. به خصوص که صبحانه را می‌توانید با تنوعی از جنس سرشیر و نان محلی تبریز آغاز کنید. چه صبحانه‌ای خوشمزه‌تر از این در بام تبریز؟

انواع سالن‌های کنفرانس و همایش، سالن‌های VIP، سالن الماس در طبقه همکف، سالن مجهز و زیبای ضیافت، میزبان مهمانی‌ و جشن و مراسم‌های شما عزیزان است که با معماری مدرن و دکوراسیون شیک، از شما پذیرایی می‌کند.

از دیگر امکانات این هتل می‌توان به کافی شاپ، خشکشویی، پارکینگ، تاکسی سرویس، آرایشگاه مردانه، آتلیه عکاسی، بانک، فضای سبز اختصاصی، کلینیک، کتابخانه و... بسیاری از امکانات دیگر اشاره کرد.

تحرک در سفر را فراموش نکنید. ائل گلی فکر اینجا را کرده و با تجهیز کردن سالن‌های بدنسازی، استخر، جکوزی، بیلیارد، پینگ پنگ و سالن ماساژ یک حال اساسی به شما داده است. همچنین در این هتل می‌توانید از خدمات نگهداری کودک نیز بهره‌مند شوید. در صورتی که عزیز ناتوان یا سالخورده همراه‌تان است، هتل دارای ویلچر بوده که حمل و نقل این عزیزان را برایتان راحت‌تر می‌کنند.

خدمت ترانسفر فرودگاهی این امکان را برای شما مسافران عزیز فراهم کرده که به راحتی و به صورت رایگان بتوانید از خدمات سرویس ترانسفر فرودگاهی استفاده کنید. البته امکان گشت و گذار با تورهای هتل را هم از دست ندهید که می‌تواند جذابیت سفرتان را چند برابر کند. ضمن اینکه اگر نخواهید اقامت کامل در هتل داشته باشید، می‌توانید از امکان اقامت 6 ساعته هتل نیز بهره مند شوید.

اتاق ها و سوئیت های هتل پارس ائلی گلی تبریز

آشنایی با هتل پارس ائل گلی؛ هتل 5 ستاره تبریز

هتل دارای 179 اتاق یک تخته، دو تخته، و سوئیت‌های لاکچری است.  دکوراسیون حرفه‌ای و نکات هتل داری را به خوبی می‌توانید در اتاق‌ها ببینید. جذابیت هتل را زمانی خواهید فهمید که در اتاق‌های طبقات بالا، در یک سمت رو به کوه و در سمت دیگر به پارک بزرگ ائل گلی مشرف هستید. تمام اتاق‌ها مجهز به مبلمان، تخت، کمد لباس، تلفن، دراور، آباژور، یخچال، رخت آویز، پاور سوئیچ، تلویزیون، سیستم سرمایشی گرمایشی و... است.

جاذبه های اطراف هتل پارس ائلی گلی تبریز

هتل پارس ائلی گلی تبریز در یکی از بهترین اتوبان‌های تبریز یعنی اتوبان کسائی قرار گرفته است. هتل از مراکز خرید مثل برج نور و مرکز خرید جواهر و پل بازار، تنها 15 دقیقه فاصله دارد.

 دل‌تان هوس سوز شعرهای شهریار کرده است؟ موزه ادبی شهریار در فاصله 14 کیلومتری هتل قرار گرفته است. طی بازه زمانی 20 دقیقه‌ای از هتل می‌توانید به موزه قاجار و خانه مشروطه بروید. مقبره‌الشعرای تبریز، حمام تاریخی نوبر و بازار بزرگ هم در همین زمان میزبان شما خواهند بود. از هتل تا پارک زیبای ائل گلی تبریز 15 دقیقه زمان می‌برد. اگر هم قصد دارید کمی به دور و اطراف تبریز رفته و از دیدنی‌های اطراف تبریز فیض ببرید، بازدید از آبشار معروف آسیاب خرابه را که سه ساعت تا هتل فاصله دارد، از دست ندهید.

راستی روستای زیبای کندوان را فراموش نکنید. مگر می‌شود تبریز آمد و در هتل ائل گلی تبریز اقامت داشت و بدون بازدید از روستای فوق‌العاده باصفای کندوان و خوردن چایی در استکان کمر باریک با دمنوش‌های کوهی کندوان، سفر را به پایان رساند؟ مسلما نمی‌شود. از هتل تا کندوان یک ساعت راه دارید. امکان و ویژگی مثبت دیگر هتل، قرار گرفتن ایستگاه مترو در چند دقیقه‌ای هتل است که به راحتی مسافران می‌توانند در شهر رفت و آمد کنند.

قوانین و مقررات هتل پارس ائلی گلی تبریز

مانند تمام هتل‌ها، اتاق‌تان را می‌توانید ساعت 12 از هتل تحویل بگیرید و راس ساعت 2 بعد از ظهر تحویل دهید. بعد از رزرو هتل در صورتی که قصد کنسلی داشته باشید، شب اول برایتان محاسبه می‌شود. این هتل برای خانم‌هایی که به تنهایی یا به صورت گروهی سفر کردند، میزبان امن و راحتی است. پذیرش زوجین نیز در هتل با شناسنامه و صیغه نامه یا نامه اماکن امکان‌پذیر است.

اگر کودک زیر 6 سال همراه داشته باشید، در صورت استفاده نکردن از تخت اضافه اقامت او رایگان محاسبه می‌شود. این نکته را در نظر داشته باشید در زمان صرف غذاهای خوشمزه و منوی متنوع رستوران، به تعداد غذایی که سفارش دادید از میز اردو استفاده کنید. چون در نهایت برایتان محاسبه می‌شود. برای سیگار کشیدن هم می‌توانید از اتاق مخصوصی که برای این کار تعبیه شده استفاده کنید تا برای سایر مهمانان مزاحمتی ایجاد نشود.

رزرو هتل پارس ائلی گلی تبریز در سامانه رزرواسیون آنلاین رهی نو

آشنایی با هتل پارس ائل گلی؛ هتل 5 ستاره تبریز

اگر قصد اقامت در شهری به دور از هیاهو و در منطقه خوش آب و هوایی همچون تبریز دارید، رزرو هتل پارس ائل گلی تبریز را در سامانه آنلاین رهی نو از دست ندهید. شما مهمانان عزیز می‌توانید از طریق رزرو آنلاین، به نظرات سایر مسافرانی که قبلا در این هتل اقامت داشتند، دسترسی داشته باشید و بعد از مقایسه از روی تصاویر هتل، نظرات، موقعیت جغرافیایی و امکانات آن، یک انتخاب مطمئن را داشته باشید.

در رهی نو، در زمان‌های فروش ویژه و بازه‌های دارای تخفیف، می‌توانید این هتل را با قیمت مناسب و تخفیف ویژه از رهی نو رزرو کنید. ضمن اینکه خدمات و پشتیبانی رهی نو تا انتهای اقامت شما در سفر همراه‌تان خواهد بود تا یک سفر به یادماندنی را تجربه کنید.

نظرات بینندگان