arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۶۰۱۰۶۱
تاریخ انتشار: ۵۳ : ۱۲ - ۲۱ بهمن ۱۳۹۹

آبادان هزاران یدو دارد/عاشق سینما شدم

نامزد دریافت سیمرغ بهترین بازیگر نقش اول مرد جشنواره سینمایی فجر عقیده دارد آبادان پر از استعداد سینمایی است و هزاران یدو دارد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

 نامزد دریافت سیمرغ بهترین بازیگر نقش اول مرد جشنواره سینمایی فجر عقیده دارد آبادان پر از استعداد سینمایی است و هزاران یدو دارد.

میلاد صویلاوی ۱۵ ساله بازیگر فیلم سینمایی «یدو» که در جشنواره سینمایی فیلم فجر نامزد دریافت سیمرغ بهترین بازیگر نقش اول مرد شده است بیان کرد: من تا قبل از فیلم «یدو» اصلاً سابقه بازیگری نداشتم و از پدر سینمایی خودم مهدی جعفری کارگردان فیلم «یدو» و مصباح تهیه‌کننده و رضا نوری که بسیار برایم زحمت کشید و همه فن‌های بازیگری را به من یاد داد، تشکر می‌کنم؛ همچنین از ستاره پسیانی و یاسین که لهجه شیرین آبادانی را بیشتر به من آموزش داد، قدردانی می‌کنم.

وی تصریح کرد: این کار برایم بسیار سختی بود ولی حتماً این مسیر را ادامه می‌دهم زیرا بعد از فیلم «یدو» عاشق سینما شدم چرا که کار خیلی قشنگی بود.

بازیگر نوجوان آبادانی اضافه کرد: دوست دارم تمام اساتید سینما و مسئولان بچه‌های آبادان را ببینند زیرا آبادان شهری است که یک «یدو» ندارد بلکه هزاران «یدو» دارد.

صویلاوی تأکید کرد: من خودم باورم نمی‌شد کار اینقدر قشنگ شود اما با تلاش جعفری کار بسیار قشنگ شد.

وی گفت: با تلاش تیم حرفه‌ای و پرتلاش فیلم «یدو» فیلمی احساساتی و طنز بسیار زیبایی روی پرده سینما اکران شد.

مهر

نظرات بینندگان