arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۶۰۱۱۷۹
تاریخ انتشار: ۳۸ : ۲۱ - ۲۱ بهمن ۱۳۹۹

لاریجانی: برخی به هر بهانه‌ای می‌خواهند صفوف ملت را متفرق کنند

لاریجانی با انتشار یادداشتی در صفحه اینستاگرام خود نوشت: انقلاب اسلامی ایران با صلابت اما مظلوم است. متاسفانه برخی به هر بهانه‌ای می‌خواهند صفوف ملت را متفرق کنند و حال آن که انقلابی واقعی کسی است که وفاق ملی را تحت زعامت رهبری معظم انقلاب پی‌بگیرد تا قدرت ملت بر مکر دشمن فائق آید.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

مشاور مقام معظم رهبری با انتشار یادداشتی در صفحه اینستاگرام خود چهل‌ودومین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی را گرامی داشت و انقلاب اسلامی را حرکتی نو در جهان اسلام توصیف کرد که باید آن را قدر نهاد.

 متن این پست اینستاگرامی چنین است:

پیروزی انقلاب اسلامی در ۲۲ بهمن، جلوه‌گاه عزت ملت ایران، موجب استقلال کشور و حرکتی نو در جهان اسلام است که باید آن را قدر نهاد.

انقلاب اسلامی با پیشوایی امام(ره) بر پایه وحدت امت و اعتماد عمومی شکل گرفت و از واژه‌هایی که امام بیش از هر واژه دیگر به کار می‌برد، وحدت بود، زیرا وحدت، کلید پیروزی و استمرار انقلاب است. انقلاب اسلامی ایران با صلابت اما مظلوم است. متاسفانه برخی به هر بهانه‌ای می‌خواهند صفوف ملت را متفرق کنند و حال آن که انقلابی واقعی کسی است که وفاق ملی را تحت زعامت رهبری معظم انقلاب پی‌بگیرد تا قدرت ملت بر مکر دشمن فائق آید.

نظرات بینندگان