arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۶۰۱۹۰۴
تاریخ انتشار: ۱۸ : ۱۱ - ۲۶ بهمن ۱۳۹۹

بازیگر شخصیت شرور «کاپیتان مارول ۲» انتخاب شد

زوی اشتن که در سال ۲۰۱۹ در فیلم ترسناک «اره چرخی مخملی» بازی کرده بود، در «کاپیتان مارول ۲» نقش یک شخصیت منفی را بازی خواهد کرد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

زوی اشتن که در سال ۲۰۱۹ در فیلم ترسناک «اره چرخی مخملی» بازی کرده بود، در «کاپیتان مارول ۲» نقش یک شخصیت منفی را بازی خواهد کرد.

 به نقل از ایندیپندنت، گزارش شده است که زوی اشتن در نقش یک تبهکار در فیلم سینمایی «کاپیتان مارول ۲» به نقش آفرینی خواهد پرداخت. در این فیلم بری لارسون، در نقش کارول دانورز یا همان کاپیتان مارول نقش آفرینی می‌کند.

اشتن سابقا در سال ۲۰۱۹ در فیلم ترسناک «اره چرخی مخملی» بازی کرده بود. نیا داکاستا که سابقه کارگردانی ریبوت «کندی من» را دارد، برای کارگردانی این فیلم سینمایی انتخاب شده که قرار است در تاریخ ۱۱ نوامبر ۲۰۲۲، اکران شود. مگان مک دانل که در سریال مارول و دیزنی به نام «واندا ویژن» فعالیت کرده است، فیلمنامه دنباله «کاپیتان مارول» را نوشته است. ایمان ولانی و تیونا پریس هم در این فیلم نقش آفرینی می‌کنند.

در حالی که دقیقا مشخص نیست او چه شخصیتی را بازی می‌کند، اما طبق گفته منابعی، او نقش شخصیت شرور اصلی داستان را بازی می‌کند.

در فیلم نخست، بری لارسون نقش یک خلبان را بازی می‌کند که طی اتفاقاتی او از یک انفجار جان سالم به در می برد. اما این انفجار باعث می‌شود که او به قدرت فوق العاده‌ای دست پیدا کند و به کاپیتان مارول تبدیل شود.

او در سال ۲۰۱۱ و سریال «گوشت تازه» شناخته شد. در بخش فیلم‌های سینمایی نیز او اخیرا در «اره چرخی مخملی» نتفلیکس در مقابل جیک جیلنهال نقش آفرینی کرده بود. حیوانات شب‌زی و گرتا دیگر فیلم‌هایی هستند که اشتن در آن‌ها بازی کرده است.


 باشگاه خبرنگاران جوان

نظرات بینندگان