arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۶۰۲۱۰۴
تاریخ انتشار: ۵۳ : ۰۸ - ۲۷ بهمن ۱۳۹۹

فرماندار خرمشهر: احتمال بسته شدن مرز شلمچه از سمت عراق

فرماندار خرمشهر با اشاره به گسترش شیوع و پیک مجدد کرونا در خوزستان گفت: احتمال بسته شدن مرز شلمچه از طرف کشور عراق وجود دارد و از طرف کشور ایران نیز این موضوع، تابع سیاست‌های دولت است.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

ایسنا: فرماندار خرمشهر با اشاره به گسترش شیوع و پیک مجدد کرونا در خوزستان گفت: احتمال بسته شدن مرز شلمچه از طرف کشور عراق وجود دارد و از طرف کشور ایران نیز این موضوع، تابع سیاست‌های دولت است.

محمد حیدری با اشاره به وضعیت تردد در مرز شلمچه در شرایط گسترش شیوع و پیک مجدد کرونا در خوزستان اظهار کرد: حدود یک هفته است که با توجه به وضعیت قرمز کرونایی به وجود آمده در خوزستان، ماموران بهداشت در مرز شلمچه حضور یافته‌اند.

وی افزود: عراقی‌ها و سایر اتباعی که با گذرنامه و ویزا وارد کشور می‌شوند، مورد بررسی بهداشتی قرار می‌گیرند و علاوه بر تست اولیه کرونا، تست PCR نیز گرفته می‌شود و در صورت منفی بودن جواب تست‌ها، اجازه ورود به کشور را خواهند داشت.

حیدری در خصوص وضعیت مراودات تجاری در مرز شلمچه گفت: در حال حاضر مراودات تجاری کماکان برقرار است و مسافران خارجی نیز با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و داشتن گواهی بهداشت از کشور عراق و نیز انجام تست کرونا در ایران، در حال تردد هستند.

فرماندار خرمشهر با اشاره به گسترش شیوع و پیک مجدد کرونا در خوزستان تصریح کرد: احتمال بسته شدن مرز شلمچه از طرف کشور عراق وجود دارد و از طرف کشور ایران نیز این موضوع، تابع سیاست‌های دولت است.

نظرات بینندگان