arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۶۰۲۱۷۲
تاریخ انتشار: ۵۴ : ۱۳ - ۲۷ بهمن ۱۳۹۹

بازگشت یکی از محبوب‌ترین فیلم‌های ژانر وحشت به پرده سینما

با گذشت ۶ سال از اکران آخرین قسمت از سری فیلم‌های «فعالیت فراطبیعی» یا «پارانرمال اکتیویتی»، پروژه بازسازی این مجموعه سینمایی کلید خورد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

با گذشت ۶ سال از اکران آخرین قسمت از سری فیلم‌های «فعالیت فراطبیعی» یا «پارانرمال اکتیویتی»، پروژه بازسازی این مجموعه سینمایی کلید خورد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی ورایتی، کمپانی فیلمسازی پارامونت پلیرز مجموعه پرطرفدار فعالیت فراطبیعی را که بین علاقه‌مندان به ژانر وحشت به نام پارانرمال اکتیویتی معروف است، بازسازی می‌کند. این فیلم با همکاری ویل یوبنک کارگردان و کریستوفر لاندن فیلمنامه‌نویس شناخته‌شده آمریکایی ساخته شده و چهارم مارس سال ۲۰۲۲ (۱۳ اسفند ۱۴۰۰) اکران می‌شود.

یوبنک کارگردانی این فیلم را برعهده دارد و از آن با عنوان یک بازآفرینی جدید و غیرمنتظره از مجموعه پرفروش پارانرمال اکتیویتی یاد کرده است، لاندن در این فیلم پنجمین فیلمنامه پارانرمال اکتیویتی خود را می‌نویسد و جیسون بلوم رئیس و بنیانگذار شرکت بلوم هاوس و اورن پلی کارگردان اولین قسمت از این مجموعه پرطرفدار، تهیه‌کنندگی پروژه را برعهده خواهند داشت.

پارانرمال اکتیویتی یک فیلم مستندگونه در ژانر وحشت است که تمام داستان فیلم را از دریچه دوربین‌های دیجیتالی که در خانه سوژه کار گذاشته شده‌اند، روایت می‌کند. اولین قسمت از این مجموعه با همکاری جیسون بلوم و استودیو فیلمسازی پارامونت و با بودجه پایین ۱۵ هزار دلاری ساخته شد، اما چیزی بیش از ۱۹۰ میلیون دلار در گیشه جهانی فروش کرد و ساخت ۵ دنباله را برای این فیلم به همراه داشت.

ایرنا 

نظرات بینندگان