arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۶۰۲۳۳۸
تاریخ انتشار: ۴۵ : ۱۰ - ۲۸ بهمن ۱۳۹۹

وزیر خارجه قطر: با ظریف، یک گفت‌وگوی سازنده داشتم

وزیر خارجه قطر در صفحه توئیتر خود نوشت که در سفرش به تهران با محمد جواد ظریف وزیر خارجه ایران دیدار و درباره آخرین تحولات و راه‌های تقویت امنیت و ثبات منطقه بحث و تبادل نظر کرده است.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

ایرنا: وزیر خارجه قطر در صفحه توئیتر خود نوشت که در سفرش به تهران با محمد جواد ظریف وزیر خارجه ایران دیدار و درباره آخرین تحولات و راه‌های تقویت امنیت و ثبات منطقه بحث و تبادل نظر کرده است.

به گزارش روز سه شنبه ایرنا، «محمد عبدالرحمن» وزیر خارجه قطر که دیروز به تهران سفر کرده بود، در توئیتی نوشت که با ظریف دیدار و با انجام یک "گفت‌وگوی سازنده" با او، به بررسی آخرین تحولات و راه‎های تقویت امنیت در منطقه پرداخته است.

وزیر امور خارجه قطر روز دوشنبه در راس یک هیات بلند پایه و به منظور رایزنی با همتای ایرانی خود، وارد تهران شد.

«محمد بن عبدالرحمان آل ثانی» وزیر امور خارجه قطر روز چهارشنبه هفته گذشته از آمادگی کشورش برای حمایت از فرایندی سیاسی و دیپلماتیک به منظور بازگشت ایران و آمریکا به توافق هسته‌ای و کاهش تنش‌های منطقه‌ای خبر داده بود.

از سوی دیگر، «سعید خطیب‌زاده» سخنگوی وزارت امور خارجه دیروز در پاسخ به سوال ایرنا درباره تلاش قطر برای احیای برجام میان ایران و آمریکا گفت: از این کمک‌ها استقبال می‌کنیم. قطر میان دوستان و همکاران منطقه‌ای ایران قرار دارد. رایزنی‌های نزدیکی میان ایران و قطر در سطوح مختلف در جریان بوده است.

نظرات بینندگان