arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۶۰۲۶۳۳
تاریخ انتشار: ۱۸ : ۱۵ - ۲۹ بهمن ۱۳۹۹

غریب‌آبادی: مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی شنبه به تهران می‌آید

نماینده دائم ایران اعلام کرد که «رافائل گروسی» مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی شنبه دوم اسفند به درخواست خود برای گفت‌وگوی فنی با سازمان انرژی اتمی درباره ماده ۶ قانون اقدام راهبردی مجلس به تهران می‌آید.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

فارس: «کاظم غریب آبادی» سفیر و نماینده دائم کشورمان نزد سازمان‌های بین‌المللی در وین و همچنین آژانس بین‌المللی انرژی اتمی دقایقی قبل، اعلام کرد که «رافائل گروسی» مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی روز شنبه (دوم اسفند ماه) به تهران سفر می‌کند. 

* سفر به درخواست گروسی
غریب آبادی خاطرنشان کرد: این سفر به درخواست مدیرکل آژانس و به منظور گفت‌وگوهای فنی با سازمان انرژی اتمی ایران در خصوص چگونگی اجرای مفاد نامه ۲۷ بهمن ماه ایران به آژانس و ماده ۶ قانون اقدام راهبردی مجلس شورای اسلامی و نحوه ادامه همکاری‌های دو طرف در چارچوب ترتیبات و تحولات جدید، انجام می‌شود.

لازم به ذکر است، رافائل گروسی مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی به همراه هیأتی و برای اولین بار پس از تصدی این سمت دوشنبه شب سوم شهریور ماه به منظور انجام سفری دو روزه به تهران آمد و در پایان بیانیه‌ای مشترک از سوی دو طرف منتشر و عنوان شد که طرفین در خصوص حل و فصل توأم با حسن نیت موضوعات مشخص شده توسط آژانس در ارتباط با اجرای پادمان به توافق دست یافتند و قرار شد ایران به دو مکان درخواستی دسترسی بدهد.

نظرات بینندگان