arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۶۰۳۱۱
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۰۲ : ۱۹ - ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۱

تقدیر ویژه فرهاد دانشجو از آیت الله هاشمی و جاسبی

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
فرهاد دانشجو، رییس دانشگاه آزاد اسلامی، در سخنانی در سالروز تاسیس این دانشگاه با حضور در حرم مطهر امام خمینی (س) ضمن تاکید بر اهمیت فرهنگ اسلامی در برنامه‌های دانشگاه آزاد، ضمن تشکر از مدیریت سی سال گذشته این دانشگاه گفت: باید از آیت الله هاشمی رفسنجانی و دکتر جاسبی بخاطر تلاش های بسیاری که برای دانشگاه آزاد کردند، تشکر کرد. هر کسی می خواهند به ما محبت کنند و از ما تشکر کند بیش از همیشه از اقای هاشمی و آقای جاسبی باید تشکر کنند. در دانشگاه آزاد کارهای بزرگی انجام شده است. ما این موفقیت ها را هرگز نادیده نمی گیریم، انتقاد از نقص ها و سخن گفتن از ایرادها، به معنای نفی موفقیت ها نیست. دانشگاه آزاد از پروژه های موفق نظام است.

به گزارش انتخاب؛ وی خطاب به روسای واحدهای دانشگاهی اظهار کرد: حجت الاسلام و المسلمین حاج سید حسن آقای خمینی به عنوان شخصیتی شخیص و دانشمند که بوی امام (س) می‌دهند این‌جا حضور دارند و در حضور ایشان قرار می‌گذاریم که سر جلوی هیچ استکباری خم نکنیم و با امام راحل نیزتجدید میثاق می‌کنیم که تا آخرین قطره‌ خون ایستادگی کنیم.

این برنامه با مرثیه خوانی به مناسبت شهادت حضرت فاطمه زهرا (س)، نثار تاج گل و ادای احترام به رهبر کبیر انقلاب اسلامی همراه بود.

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
مدرس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۰:۰۶ - ۱۳۹۱/۰۲/۰۴
2
21
حالا که وارد مسئولیت شده دیده نمیتونه بدون کمک مردان بی ادعا کاری از پیش ببره دست به دامن هاشمی شده.
49 سالگی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۲:۵۹ - ۱۳۹۱/۰۲/۰۴
0
10
این همون آقایی که از میزان شهریه ها شکایت داشت، اما حالا گفته که شهریه ها زیاد نیست! فکر نمی کرد که اداره این دانشگاه اینقدر سخت باشه..........
نظرات بینندگان