arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۶۰۳۴۱
تاریخ انتشار: ۱۰ : ۰۳ - ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۱

کنایه جدید دنیزلی به علی کریمی

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: در مورد مسایل فنی من اجازه دخالت به هیچ‌کس نمی‌دهم.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: در مورد مسایل فنی من اجازه دخالت به هیچ‌کس نمی‌دهم.

به گزارش انتخاب به نقل از فارس، مصطفی دنیزلی پس از تمرین امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: بازی در لیگ داخلی و آسیا دو هدف جداگانه دارد، ما در لیگ ایران شانسی نداریم تا برای قهرمانی بجنگیم به همین دلیل تمام هدف خود را برای موفقیت در آسیا معطوف کردیم.

وی در پاسخ به سوالی که نظر شما در مورد ایمون زاید چیست، گفت: ایشان بازیکن با استعدادی است و همیشه در جاهایی که باید باشد حضور دارد و خوب به توپ ضربه می‌زند. نظر من فقط همین است.

دنیزلی در پاسخ به سوالی که چرا برخی بازیکنان خارجی پس از اینکه از پرسپولیس می‌روند با این تیم دچار مشکل می‌شوند نیز یادآور شد: شاید منظور شما صحبت‌هایی در مورد آرفی و مشکلات او با پرسپولیس باشد اما در این مقوله من دخالتی نمی‌کنم، چون به من ربطی ندارد.

وی درباره بازی مقابل تراکتور‌سازی نیز گفت: همیشه نشان داده‌ایم در بازی‌های مهم راضی‌کننده بودیم قطعا مقابل تراکتور بازی خوبی را انجام خواهیم داد تا به نتیجه دلخواه برسیم.

سرمربی پرسپولیس همچنین در مورد بی‌انگیزگی بازیکنان در لیگ نیز گفت: روندی که طی می‌‌شود هدف ما بیشتر برای موفقیت در آسیاست این موضوع طبیعی است اما سعی می‌کنیم وضعیت بهتر شود. امیدوارم چند پله در لیگ برتر بالا بیاییم ولی برای ما فرقی ندارد که اکنون اینجای جدول باشیم یا بالاتر بیاییم هدف ما لیگ قهرمانان آسیاست.

سرمربی پرسپولیس درباره فصل آینده نیز گفت: من به هواداران قول می‌دهم نگران نباشند. سعی خواهیم کرد تیمی خوب و منسجم را ببندیم.

دنیزلی در پاسخ منتقدان خود که برخی از پیشکسوتان هم هستند یادآور شد: من سعی می‌کنم همیشه تفکرات خودم را پیاده کنم. البته آنها نیز نظر خاص خودشان را دارند که برایشان محترم است. بعد از هر بازی حرف‌ها زیاد است اما در حوزه اختیارات من کسی نمی‌تواند حرفی بزند. من هم در مورد حوزه اختیارات آنها نمی‌توانم حرفی بزنم. حرف‌ها زیاد است از سوی افرادی که مسئول هستند یا خیر. هر کس باید سرش به کار خودش باشد من اجازه دخالت به هیچ کس را نمی‌دهم.

وی درباره مشکلش با کریمی نیز گفت: من با علی مشکلی ندارم، اگر یک ماجرا یک جایی شروع می‌شود باید یک جا هم تمام شود اما بین ما مسئله‌ای نبوده و همه شایعات است. من هنوز هم لیستی به باشگاه ندادم و بعد از پایان لیگ همه چیز را مشخص می‌کنم.

گمانه‌زنی‌هایی که انجام می‌شود به هیچ عنوان درست نیست و نباید به این حرفها گوش کرد. شاید برخی‌ها به فکر خراب کردن جمع هستند.

وی در پایان درباره قهرمان لیگ برتر نیز گفت: فعلا شرایط به نفع سپاهان است و شاید همه چیز به هفته آخر موکول شود، فوتبال قابل پیش‌بینی نیست و باید تادقیقه آخر منتظر همه انتظارات باشیم.
نظرات بینندگان