arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۶۰۳۶۶
تاریخ انتشار: ۱۰ : ۰۳ - ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۱

شرط عجیب دختر شیشه ای برای ازدواج

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

یک دختر سلفی عربستانی به جوانی که برای خواستگاری از او آمده بود شرط کرده که او را از کشیدن مواد مخدر شیشه منع نکند.

 القدس العربی در سایت خود نوشت: «یک دختر وهابی در عربستان با استناد به اینکه او در منزل خانوادگی اش شیشه مصرف می کرده و توانایی ترک آن را ندارد به جوانی که برای خواستگاری از او آمده بود شرط کرده که او را از کشیدن شیشه منع نکند.»
این روزنامه در ادامه نوشت: «خانواده دختر برای نزدیک کردن نظرات طرفین و تغییر دادن نظر دختر بسیار تلاش کرد اما این دختر با پافشاری بر خواسته اش باعث شد تا داماد از خواستگاری پشیمان شود.»
یکی از انجمن های ملی مبارزه با مصرف دخانیات در ماه جاری فاش کرده که نسبت زنان سعودی مصرف کنندگان دخانیات در سال 2011، ده درصد افزایش یافته است. این انجمن همچنین یاد آور شده که زنان سعودی با این نسبت افزایش به سریعترین زنان در وارد شدن به دنیای دخانیات تبدیل شده اند.
عبدالله سلمان عضو مجلس اداره انجمن خیریه مبارزه با دخانیات اعلام کرد: «واردات توتون عربستان سعودی در چند سال گذشته به طرز قابل ملاحظه ای افزایش پیدا کرده است.
در پایان باید اشاره داشت که گمرک عربستان سعودی اعلام کرد: «میزان واردات توتون این کشور در سال 2011 در مقایسه با سال 2009، 57 درصد افزایش یافته که قیمت آن به بیش از سه میلیارد ریال (ریال عربستان) می رسد.»

نظرات بینندگان