arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۶۰۳۹۹
تعداد نظرات: ۴ نظر
تاریخ انتشار: ۳۰ : ۰۳ - ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۱

این SMS رختکن استقلال را بهم ریخت / پیامک هایی که استقلال را شکست دادند

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

جواد حسینی: زمانی که بازیکنان استقلال برای حرکت به سمت ورزشگاه بوشهر از هتل محل اقامت خود بیرون آمدند؛پیش از سوار شدن به اتوبوس برخی بازیکنان این تیم پیامکی خبری دریافت کردند؛پیامکی که حاوی متنی کوتاه اما بحث برانگیز بود؛'مذاکره رسمی احمد رسولی نژاد و کاظم اولیایی برای قبول مسوولیت مدیرعاملی استقلال!'

 

این پیامک جنجالی در کمتر از چند دقیقه بین تمام بازیکنان استقلال پخش شد،پرویز مظلومی که از هیچ چیز مطلع نبود، با اشاره بهتاش فریبا در جریان ماجرا قرار گرفت، از چهره تک تک بازیکنان و اعضای کادر فنی استقلال پیدا بود که کسی در حالت طبیعی به سر نمی برد،برخلاف فضای دوستانه زمان صرف ناهار در هتل، چهره هیچ یک از کاروان استقلالی ها آرام نبود؛اتوبوس بازیکنان استقلال که وارد ورزشگاه شد،منصور پورحیدری با صدای بلند به همه تذکر داد تا سریع به رختکن بروند.
پرویز مظلومی که کاملا تمرکز خود را از دست داده بود،با بهتاش فریبا و منصورپورحیدری مشغول صحبت در گوشه ای از رختکن بودند، مدد جباریکه وسائل استقلالی ها را به رختکن آورد در ورودی بسته شد تا کادر فنی مسائل فنی را به بازیکنان گوشزد کند و تاکتیک استقلال برای این بازی مشخص شود.
زمزمه های پنهانی بازیکنان مظلومی را کلافه کرده بود،به همین علت سرمربی استقلال از بازیکنان خواست چند دقیقه ای همه چیز را فراموش کنند، اما بازیکنان نتوانستند خود را کنترل کنند،حنیف عمراه زاده که از شنیدن این خبر به شدت شوکه شده بود، به دلیل اختلافات گذشته با کاظم اولیایی لب به اعتراض باز می کند، مظلومی و پورحیدری به بازیکنان توصیه می کنند این مساله را فراموش کنند تا بازی مهم و حساس شاهین بوشهر سپری شود اما تلاش برای خاموش کردن نارضایتی بازیکنان بی فایده است.
مظلومی شروع به تقسیم وظایف بازیکنان می کند تا آنها تکلیف خود را در بازی برابر شاهین بدانند اما زمزمه های بازیکنان ادامه دارد، برخی بازیکنان به نفر کناری خود می گویند:«مجیدی می دانست داستان از چه قرار است که رفت!» و در جواب می شنود:« من که فقط سه بازی دیگر استقلالی هستم بعد خداحافظ شما!»
پورحیدری تمام این مکالمه ها را می شنود اما نگاهش را به سمت دیگری مشغول می کند تا مجبور نشود با بازیکنان رو برو شود،فضای رختکن استقلال نشانه ای از انسجام برای پیروزی ندارد به همین دلیل موضوع را به اطلاع مدیرعامل می رسانند، فتح ا... زاده تلاش می کند با خبر واریز پاداش قهرمانی جام حذفی به حساب بانکی بازیکنان فضا را عوض کند اما تلاش مدیرعامل هم بی تاثیر است.
بازی که تمام شد؛ مدیر رسانه ای استقلال از بازیکنان می خواهد کسی صحبت نکند،منصور پورحیدری بازیکنان را کنترل می کند تا بدون دردسر وارد رختکن شوند،پرویز مظلومی از فرط ناراحتی نمی تواند عصبانیت خود را پنهان کند،اما برای آرام نگه داشتن فضا همه چیز در سکوت سپری می شود،برخی بازیکنان که طاقت ندارند از موبایل خود دور بمانند،تلفن همراه خود را روشن می کنند، صدای زنگ پیامک های دریافتی سکوت رختکن را می شکند، انگار قرار نیست اردوی استقلال رنگ آرامش را به خود ببیند، سایت های خبری برای مشترکین خود خبر مذاکره رئیس هیات مدیره با علیرضا منصوریان را ارسال کردند.
بازار شایعه در اردوی استقلال بیداد می کند؛ پورحیدری از بازیکنان می خواهد کسی در این باره اظهارنظر نکند تا تکلیف روشن شود،رختکن خالی می شود همه به داخل اتوبوس می روند تا با اولین پرواز بوشهر - تهران به خانه برگردند،هیچ حرفی بین کادر فنی و بازیکنان رد و بدل نمی شود.تنها جمله ای که در اتوبوس شنیده می شود زمان تمرین روز دوشنبه استقلالی ها در تهران است.
بازیکنان استقلال خود رابا تلفن همراه شان سرگرم می کنند تا شاید از میان پیامک های دریافتی خبری تازه پیدا کنند، روز پرحادثه استقلال تمام می شود،صبح دوشنبه شایعات و حرف های درگوشی روز گذشته در قالب گزارش های خبری در پیشانی تمامی نشریات ورزشی کشور نقش بسته است،واکنش ها یکی پس از دیگری روی خروجی خبرگزاری ها منتشر می شود.مهمترین حرف از زبان فتح ا... زاده مطرح می شود:«دوست ندارند استقلال قهرمان شود!»
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۴۵ - ۱۳۹۱/۰۲/۰۵
2
10
شايد وقتي ديگر ايراني ها دست از شايعه وشايعه پراكني بردارند البته بايد خود همت كنيم
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۳:۳۳ - ۱۳۹۱/۰۲/۰۵
4
21
من بچه دماوند هستم. يادم هست در يکي از دوره هاي انتخابات مجلس وقتي آقاي رسولي نژاد به روستايمان آمده بود علناً گفته بود پرسپوليسي است! حالا چطور از استقلال سر درآورد نمي دانم!
بچه شمرون
|
UNITED STATES
|
۰۹:۴۸ - ۱۳۹۱/۰۲/۰۶
13
23
پیامک هایی که استقلال را شکست دادند!!!!!!!!!!!!!

مسخره!
تخته کنید بابا در این سایتو
آبی دل
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۴۱ - ۱۳۹۱/۰۲/۰۶
19
14
آبی دل را باور کنید .... استقلال قهرمان لیگ است .
نظرات بینندگان