arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۶۰۴۱۲۴
تاریخ انتشار: ۴۶ : ۲۰ - ۰۶ اسفند ۱۳۹۹

پهپاد کمان۲۲ رونمایی شد / برد پهپادهای ارتش به ۳۰۰۰ کیلومتر رسید

فرمانده نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران از برد ۳۰۰۰کیلومتری پهپاد کمان۲۲ خبر داد. وی اظهار کرد: این هواپیمای بدون سرنشین مجهز به محموله‌های رزمی، اپتیکی و جنگالی است و بر اساس مطالبات عملیاتی نیروی هوایی طراحی شده است و در مراحل پایانی تولید قرار دارد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

فرمانده نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران از برد ۳۰۰۰کیلومتری پهپاد کمان۲۲ خبر داد.

به گزارش روابط عمومی ارتش، امیر سرتیپ خلبان عزیز نصیرزاده فرمانده نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در بازدید از مراحل پایانی پروژه کمان22 اظهار کرد: این هواپیمای بدون سرنشین مجهز به محموله‌های رزمی، اپتیکی و جنگالی است و بر اساس مطالبات عملیاتی نیروی هوایی طراحی شده است و در مراحل پایانی تولید قرار دارد.

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در کانال تلگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در صفحه اینستاگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)

وی افزود: پهپاد کمان22 اولین پهپاد پهن‌پیکر رزمی کشور است و قابلیت حمل انواع محموله با مداومت پروازی بسیار بالا و بیشتر از 24 ساعت و برد 3000 کیلومتر را دارد که توانایی شناسایی، مراقبت و جمع‌آوری اطلاعات و عکس‌برداری از اهداف دوردست را دارد و حمل انواع مهمات هوشمند توان رزمی بالایی به این نیرو خواهد بخشید.

فرمانده نیروی هوایی ارتش در پایان خاطرنشان کرد: امروز در ساخت انواع هواپیماهای بدون سرنشین اعم از رزمی، شناسایی و جنگالی با مأموریت‌های متعدد به پختگی کامل رسیده‌ایم و به فناوری‌هایی دست پیدا کرده‌ایم که می‌توانیم براساس نیاز نیرو انواع پهپاد را تولید کنیم و در آینده، ساخت انواع پهپادهای دیگر را نیز در دستور کار داریم.

نظرات بینندگان