arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۶۰۴۳۲۷
تاریخ انتشار: ۱۵ : ۱۴ - ۰۸ اسفند ۱۳۹۹

خبرگزاری رسمی سوریه: نیروهای آمریکایی تعدادی از عناصر داعش را از حسکه به منطقه التنف انتقال دادند

نیروهای آمریکایی تعداد جدیدی از زندانیان داعش را از زندان‌های تحت کنترل گروه‌های نیروهای سوریه دموکراتیک (قسد) در استان حسکه به پایگاه‌های خود در الشدادی در حومه جنوبی انتقال داده تا آنها را به پایگاه‌ خود در منطقه التنف انتقال دهند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

ایسنا: نیروهای آمریکایی تعداد جدیدی از زندانیان داعش را از زندان‌های تحت کنترل گروه‌های نیروهای سوریه دموکراتیک (قسد) در استان حسکه به پایگاه‌های خود در الشدادی در حومه جنوبی انتقال داده تا آنها را به پایگاه‌ خود در منطقه التنف انتقال دهند.

خبرگزاری رسمی سوریه (سانا) از منابع نقل کرد که خودروهای نیروهای آمریکایی وارد زندان صنعتی در حسکه شده و بعد از مدت کوتاهی با ۱۰ زندانی داعش، از جمله سرکردگان این گروه خارج شده و به سمت پایگاه خود در منطقه الشدادی در حومه جنوبی رفتند و بالگردهای آمریکایی نیز این خودروها را همراهی کردند.

منابع گفتند که این زندانیان داعش از سوی پزشکان آمریکایی در این پایگاه مورد معاینه پزشکی قرار می‌گیرند تا به منطقه التنف در مرزهای سوریه و اردن به اطراف پایگاه آمریکا در این منطقه انتقال یابند تا این عناصر داعش در حملات به پایگاه‌های ارتش سوریه و مناطق مسکونی و مسیرهای حیاتی و تاسیسات مهم، مورد استفاده قرار بگیرند.

نظرات بینندگان