arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۶۰۴۴۷۳
تاریخ انتشار: ۲۶ : ۱۲ - ۰۹ اسفند ۱۳۹۹

دستگیری ۱۱ شرور مسلح با ۱۴۱ کیلوگرم مواد مخدر در یزد

فرمانده انتظامی استان یزد از انهدام باند مسلح ۱۱ نفره قاچاق موادمخدر و کشف ۱۱۵ کیلو و ۷۲۸ گرم هروئین، ۲۵ کیلو و ۸۶۶ گرم حشیش و دستگیری اعضای باند خبر داد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

فرمانده انتظامی استان یزد از انهدام باند مسلح ۱۱ نفره قاچاق موادمخدر و کشف ۱۱۵ کیلو و ۷۲۸ گرم هروئین، ۲۵ کیلو و ۸۶۶ گرم حشیش و دستگیری اعضای باند خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری پلیس یزد سردار "عباسعلی بهدانی فرد" اظهار داشت: ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر استان یزد با اقدامات اطلاعاتی متوجه تردد باند واردکننده موادافیونی در محورهای مواصلاتی این استان شدند.

وی ضمن اشاره به اعزام تیم هایی از ماموران پلیس به محورهای ورودی استان یزد، ادامه داد: ماموران انتظامی با مشاهده خودروهای اشرار، دستور ایست صادر کردند که بعلت بی توجهی به ایست پلیس، پس از درگیری مسلحانه، ۸ نفر از اعضای این باند دستگیر شدند اما ۳ نفر از آنها با مجروح کردن یکی از ماموران پلیس از محل متواری شدند.

فرمانده انتظامی استان یزد افزود: با رصد گسترده اطلاعاتی، مشخص شد که اشرار مسلح به سمت استان کرمان متواری شده اند که به همین منظور ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر استان یزد با اخذ نیابت قضائی به آن استان اعزام شدند.

بهدانی فرد ضمن اشاره به همکاری ماموران پلیس استان کرمان افزود: ماموران در یک عملیات ضربتی۳ قاچاقچی فراری را در یک منزل مسکونی دستگیر و در بازرسی از مخفیگاه آنها یک قبضه سلاح جنگی کلاش به همراه مقادیری مهمات کشف کردند.

رئیس پلیس استان یزد در خاتمه با بیان اینکه در این عملیات ۶ دستگاه خودرو سواری مربوط به اعضای این باند توقیف شد خاطرنشان کرد: مبارزه با سوداگران مرگ در دستور کار دائمی ناجا قرار دارد.

نظرات بینندگان