arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۶۰۴۶۴۹
تاریخ انتشار: ۳۰ : ۱۰ - ۱۰ اسفند ۱۳۹۹

کشف بیش از ۲۰۰ کیلوگرم موادمخدر در مرز زابل

فرمانده هنگ مرزی زابل از کشف بیش از ۲۰۰ کیلوگرم موادمخدر با استفاده از تجهیزات الکترونیکی و اپتیکی در مرزهای شمالی استان خبر داد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

فرمانده هنگ مرزی زابل از کشف بیش از ۲۰۰ کیلوگرم موادمخدر با استفاده از تجهیزات الکترونیکی و اپتیکی در مرزهای شمالی استان خبر داد.

 سرهنگ "علیرضا سنچولی" در تشریح این خبر، گفت: در راستای تشدید مبارزه با سوداگران مرگ، مرزداران با انجام اقدامات گسترده اطلاعاتی و به کارگیری تجهیزات الکترونیکی و اپتیکی، از قصد قاچاقچیان موادمخدر برای انتقال محموله خود در حوزه‌ی استحفاظی گروهان مرزی قرقری به داخل کشور مطلع و بلافاصله با آمادگی و تجهیزات کامل، به تشدید پوشش نوار مرزی پرداختند.

وی افزود: مرزداران این فرماندهی با هدایت عملیاتی و پشتیبانی اطلاعاتی مرزبانی استان به اجرای هدفمند کمین پرداخته و با کنترل و پایش منطقه، قاچاقچیان را مشاهده و بلافاصله فرمان ایست را صادر کردند که قاچاقچیان بدون توجه به دستور ماموران، سعی در متواری شدن از محل داشتند.

فرمانده هنگ مرزی زابل ادامه داد: مرزداران با رعایت قانون به کارگیری سلاح اقدام به تیراندازی هدفمند به سمت قاچاقچیان کردند که با توجه به حجم آتش و اتخاذ موضع و تاکتیک عملیاتی مناسب ماموران، سوداگران مرگ عرصه را بر خود تنگ دیده و در رسیدن به اهداف شوم خود ناکام ماندند.

سرهنگ سنچولی بیان کرد: سوداگران مرگ که قصد داشتند محموله خود را به صورت کولبری وارد کشور کنند، با رها کردن محموله از محل متواری شدند و مرزداران موفق شدند در این عملیات مقدار ۲۰۶ کیلوگرم تریاک را کشف کنند.

به گزارش پایگاه خبری پلیس، وی خاطرنشان کرد: مرزداران هنگ مرزی زابل برابر وظایف ذاتی خود با هرگونه تجاوز و قاچاق مواد افیونی که بلای خانمان سوز جوانان کشور است، برخورد خواهند کرد.

 

نظرات بینندگان