arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۶۰۴۶۵۷
تاریخ انتشار: ۴۴ : ۱۰ - ۱۰ اسفند ۱۳۹۹

هشدار پلیس راهور: اپلیکیشن‌های واسطه‌ای خدماتی پلیس مجوز ندارند

معاون اجرایی پلیس راهور ناجا گفت: آیتول، همراه مکانیک، قبضینو و ... از جمله واسطه هایی هستند که پلیس راهور ناجا به هیچ یک از این واسطه ها مجوز اقدام در خصوص خدمات خود نداده و این واسطه ها با انگیزه های مختلف بصورت غیررسمی در شبکه های اجتماعی، خود را فعال در حوزه خدمات راهور معرفی می‌کنند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

هشدار پلیس راهور: اپلیکیشن‌های واسطه‌ای خدماتی پلیس مجوز ندارند

ایسنا: معاون اجرایی پلیس راهور ناجا گفت: آیتول، همراه مکانیک، قبضینو و ... از جمله واسطه هایی هستند که پلیس راهور ناجا به هیچ یک از این واسطه ها مجوز اقدام در خصوص خدمات خود نداده و این واسطه ها با انگیزه های مختلف بصورت غیررسمی در شبکه های اجتماعی، خود را فعال در حوزه خدمات راهور معرفی می‌کنند.

سرهنگ حسین رمضانی دراین باره گفت: هموطنان برای دریافت خدمات ترافیکی پلیس راهور در حوزه های استعلام تخلفات رانندگی، پرداخت الکترونیکی جرایم رانندگی، استعلام نمره منفی، استعلام تصادفات و ... مستقیما به وبسایت یا درگاه اینترنتی پلیس راهور ناجا به نشانی www.rahvar120.ir مراجعه کنند. پلیس راهور تمامی خدمات فوق را از طریق سایت پلیس راهور ناجا بصورت رایگان و در بستری امن بر طبق ضوابط و مقررات جاری به همه مردم عزیز ارایه می‌کند.

معاون اجرایی پلیس راهور ناجا گفت: آیتول ، همراه مکانیک، قبضینو و ... از جمله واسطه هایی هستند که پلیس راهور ناجا به هیچ یک از این واسطه ها مجوز اقدام در خصوص خدمات خود نداده و این واسطه ها با انگیزه های مختلف بصورت غیررسمی در شبکه های اجتماعی، خود را فعال در حوزه خدمات راهور معرفی می‌کنند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود گفت:متاسفانه برخی از واسطه ها یا APKها و ... در شبکه‌های اجتماعی مختلف برای مقاصد سوء و در برخی موارد کلاهبرداری از مردم، اقدام به تبلیغات مبنی بر ارایه سریع خدمات فوق را می‌کنند.

بر اساس گزارش سایت راهور، رمضانی گفت: فعالیت بسیاری از این واسطه ها به لحاظ فنی از طرف وبسایت پلیس راهور مسدود شده و تا چند روز آینده مابقی آنها نیز مسدود خواهند شد.

معاون اجرایی پلیس راهور ناجا در پایان به هموطنان توصیه کرد که برای دریافت هرگونه خدمات ترافیکی از پلیس راهور ناجا همچون استعلام تخلفات رانندگی، استعلام نمره منفی و ... مستقیما و بدون واسطه، صرفا به وبسایت و یا درگاه اینترنتی پلیس راهور ناجا مراجعه و خدمات دریافت کنند.

نظرات بینندگان