arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۶۰۴۶۷۹
تاریخ انتشار: ۵۲ : ۱۱ - ۱۰ اسفند ۱۳۹۹

وضعیت جاده‌ها و راه ها، امروز ۱۰ اسفند ۹۹ / ممنوعیت تردد در آزادراه تهران-شما‌ل و جاده چالوس

مسئول سالن عملیات مرکز مدیریت راه‌ها گفت: تردد در محور چالوس و آزادراه تهران-شمال تا ساعت ۱۷ امروز ممنوع است و تردد از محور‌های جایگزین هراز و فیروزکوه انجام می‌شود.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

فارس: مسئول سالن عملیات مرکز مدیریت راه‌ها گفت: تردد در محور چالوس و آزادراه تهران-شمال تا ساعت ۱۷ امروز ممنوع است و تردد از محور‌های جایگزین هراز و فیروزکوه انجام می‌شود.

ایمان محرابی نیا در تشریح آخرین وضعیت ترافیکی جاده‌های کشور، بیان کرد: بر اساس اطلاعات بیش از ۲۳۰۰ دستگاه سامانه ترددشمار برخط و حدود ۸۰۰ دوربین‌های نظارت تصویری، در حال حاضر اغلب جاده‌های کشور باز است و تردد در آن‌ها به روال عادی جریان دارد.

* انسداد کندوان از ساعت ۸ صبح تا ۱۷ امروز

مسوول سالن عملیات مرکز مدیریت راه‌ها اظهار کرد: محور کندوان حدفاصل مرزن آباد تا دزدبن در استان مازندران تا روز ۱۲ اسفند ماه ۹۹ از ساعت ۸ تا ۱۷ امروز و روزهای‌دوشنبه و سه‌شنبه پیش‌ِ رو به دلیل اجرای عملیات ترانشه برداری و اصلاح مسیر بین کیلومتر ۵ تا ۱۵ مسدود است و تردد از محور‌های جایگزین هراز و فیروزکوه انجام می‌شود.

* ممنوعیت تردد در آزادراه تهران-شمال تا ساعت ۱۷ امروز

وی درباره آخرین وضعیت تردد در محور‌های پرتردد گفت‌: در حال حاضر تردد روان در محور‌های هراز و فیروزکوه و آزادراه قزوین - رشت در مسیر رفت و برگشت داریم.

محرابی‌نیا یادآور شد: تردد در محور چالوس و آزادراه تهران-شمال تا ساعت ۱۷ امروز ممنوع است.

* ترافیک در آزادرا‌ه‌های تهران-کرج و قزوین-تهران

مسوول سالن عملیات مرکز مدیریت راه‌ها در تشریح آخرین وضعیت ترافیکی سایر محور‌ها از بروز ترافیک سنگین در آزادراه تهران - کرج محدوده چیتگر و ترافیک سنگین در آزادراه قزوین - کرج - تهران محدوده کمالشهر و ترافیک نیمه سنگین محدوده گلشهر و حدفاصل پل فردیس تا پل کلاک خبر داد.

وی اظهار کرد: در حال حاضر ترافیک نیمه سنگین در محور شهریار - تهران در برخی از مقاطع داریم.

* ثبت بیشترین تردد جاده‌ای بین ساعات ۱۷ تا ۱۸ در شبانه‌روز گذشته

محرابی‌نیا گفت‌: کل تردد ثبت شده در شبانه‌روز گذشته در جاده‌ها بر اساس آخرین اطلاعات حاصل از رصد ۲۲۸۷ دستگاه ترددشمار فعال در جاده‌ها، نسبت به روز قبل ۵.۹ درصد افزایش دارد، در همین مدت همچنین سهم وسایل نقلیه سنگین در ترافیک راه‌ها ۱۵.۷ درصد، بیشترین تردد بین ساعات ۱۷ تا ۱۸ و کمترین تردد بین ساعات ۳ تا ۴ صبح ثبت شد.

* انسداد محور شمشک-دیزین و جاده پدافند جنوب غرب - امیدیه در خوزستان‌

مسوول سالن عملیات مرکز مدیریت راه‌ها عنوان کرد: در حال حاضر جاده پونل-خلخال، محور خرم‌آباد-پلدختر، جاده قزوین - همدان در کیلومتر ۱۱۰، محور گنج نامه-تویسرکان، محور شهداد-نهبندان و محور وازک-بلده در مازندران، تا اطلاع بعدی به دلیل نبود ایمنی کافی مسدود است.

محرابی‌نیا افزود‌: همچنین محور فرعی شمشک-دیزین، جاده پدافند جنوب غرب - امیدیه واقع در استان خوزستان، محور فرعی مسجد سلیمان - ایذه در استان خوزستان، محور فرعی سی سخت-پادنا در استان کهگیلویه و بویراحمد، محور رامیان-اولنگ-شاهرود و محور سروآباد-پاوه به دلیل نبود ایمنی کافی مسدود است.

* آزادراه کرج-تهران با ۱۲۵ هزار تردد پرترددترین جاده کشور

مسوول سالن عملیات مرکز مدیریت راه‌ها اظهار داشت: در شبانه‌روز گذشته بیشترین تردد جاده‌ای در آزادراه کرج-تهران با ۱۲۵ هزار تردد، آزادراه کرج-قزوین با ۱۱۵ هزار تردد و آزادراه تهران-کرج با ۱۱۳ هزار تردد ثبت شد.

نظرات بینندگان