arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۶۰۴۷۱۴
تاریخ انتشار: ۲۳ : ۱۵ - ۱۰ اسفند ۱۳۹۹

مدیرعامل باشگاه فولاد: تا ساختار فدراسیون تغییر پیدا نکند آرا برای یک طیف خواهد بود / به علی کریمی رأی دادم

مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان اعلام کرد که در مجمع انتخاباتی فدراسیون فوتبال ابتدا به علی کریمی و سپس کیومرث هاشمی رأی داده است.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

تسنیم: سعید آذری در حاشیه برگزاری مجمع فدراسیون فوتبال درباره انتخاب شهاب‌الدین عزیزی خادم به‌عنوان رئیس جدید فدراسیون، اظهار داشت: به عزیزی خادم تبریک می‌گویم و امیدوارم ایشان بتواند از پس مسئولیتی که مجمع روی دوشش گذاشته است، بربیاید. فدراسیون فوتبال چالش‌های زیادی را در پیش دارد و فکر می‌کنم چهار سال آینده اتفاقات مهمی باید در فوتبال ما رخ بدهد. از علی کریمی، آجورلو و هاشمی هم تشکر می‌کنیم که در انتخابات شرکت کردند. امیدوارم همه اعضای مجمع کمک کرده و برای پیشرفت فوتبال تلاش کنند.

وی درباره اینکه علی کریمی بعد از مجمع با کنایه روز مهندس را تبریک گفته است، گفت: من در دور اول به علی کریمی رأی دادم و در دوم به آقای هاشمی. من به عزیزی خادم رأی ندادم. من برای کاندیدا‌ها جدول مقایسه تهیه کرده بودم و براساس همان جدول رأی دادم. صحبت علی کریمی، نظر شخصی اوست و برای او ارزش قائلم. من در دور اول به او رأی دادم و همین جا اعلام می‌کنم که به عزیزی خادم رأی ندادم. اتفاقی که در مجمع رخ داد، این بود که هنوز ما برای رسیدن به شناسایی مرز تخصص در فوتبال و حوزه‌های دیگر باید تلاش کنیم. با همه این تفاسیر امیدوارم عزیزی خادم در فدراسیون موفق باشد.

آذری درباره اینکه برای اصلاح اساسنامه خیلی تلاش کرده است تا فوتبالی‌ها بتوانند به انتخابات ورود کنند، ولی استقبال خوبی از این موضوع در مجمع نشده است، گفت: از رأی دادن به علی کریمی هرگز پشیمان نیستم و از روز اول هم حمایتم را از او اعلام کردم. این پایان راه نیست و من مطمئنم که علی کریمی صف‌شکنی شد که باز هم می‌آید. تنها مدیرعاملی که برای اصلاح اساسنامه تلاش کرد من بودم و خیلی‌ها گفتند که آذری می‌خواهد کاندیدا شود، ولی دیدید من در هیچ حوزه‌ای کاندیدا نشدم.

وی اضافه کرد: من دنبال اصلاحات بودم و فکر می‌کنم کار علی کریمی و علی کریمی‌ها از امروز آغاز می‌شود. الان چهار سال فرصت وجود دارد که باتجربه امروز ان‌شاءالله علی کریمی‌ها دوباره در صحنه حضور پیدا کند. آنها می‌توانند در دانشگاه درس مدیریت فوتبال بخوانند. من مطمئنم روزی روی صندلی ریاست فدراسیون فردی می‌نشیند که برای تیم ملی بازی کرده است و تحصیلات و تجربه خوبی هم دارد.

مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان درباره اینکه آیا بهتر نبود علی کریمی برای حضور در انتخابات برنامه بدهد، اشاره کرد: من دیگر درباره اشخاص صحبت نمی‌کنم. این نقطه نظر علی کریمی بوده است و به عقایدش هم باید احترام گذاشت. هر کس در انتخابات روش کار خود را دارد، ولی من اعتقاد دارم برای شرکت در این مبارزات شیوه‌هایی را باید در نظر گرفت.

آذری گفت: با روحیات علی کریمی آشنایی دارید. او کلاً با فلسفه لابی‌گری مشکل و مخالفت دارد. آرزوی من این بود که یک فوتبالی رئیس فدراسیون شود، ولی از این به بعد هر قهرمانی که خواست وارد این مجمع شود می‌داند که هر لابی‌گری فساد نیست. چیزی که امروز دیدم این بود که تا ساختار فدراسیون تغییر پیدا نکند، آرای زیادی برای یک طیف است و همین اتفاق رخ می‌دهد.

نظرات بینندگان