arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۶۰۴۷۴۵
تاریخ انتشار: ۰۶ : ۱۷ - ۱۰ اسفند ۱۳۹۹

مصباحی‌مقدم: صحبتی درمورد لاریجانی در شورای وحدت نشده / رئیسی کاندیدا شود قطعا کاندیدای جامعه روحانیت خواهد بود

عضو شورای مرکزی و سخنگوی جامعه روحانیت مبارز گفت: اگر سیدابراهیم رئیسی کاندیدا شود عضوی از جامعه روحانیت هستند و قطعاً کاندیدای جامعه روحانیت خواهند بود.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

ایلنا: غلامرضا مصباحی‌مقدم، سخنگوی جامعه روحانیت مبارز در خصوص اظهارات علیرضا زاکانی که گفته بود «جریانی در مقابل شورای ائتلاف تشکیل شده که ظاهرا داعیه وحدت دارد، اما آنچه فهم می‌شود این است که قرار است لاریجانی به عنوان انتخاب نهایی از این جریان بیرون بیاید» گفت: من اطلاع دقیق ندارم و سخنگوی شورای وحدت بهتر می‌تواند در این رابطه اظهار نظر کند، اما آنچه که تا اینجا می‌دانم این است که تا امروز اصلا هیچ صحبتی در خصوص اینکه از آقای لاریجانی یا هر گزینه دیگری حمایت صورت گیرد، در شورای وحدت مطرح نشده است.

وی ادامه داد: یعنی دوستان شورای وحدت اصلا وارد صحبت درخصوص کاندیدا‌ها نشده‌اند که چه کسی کاندیدا باشد و به‌نظرم آقایان آدرس غلط می‌دهند.

مصباحی مقدم همچنین درخصوص اینکه جامعه روحانیت به دلیل اینکه از قدیمی‌ترین تشکل‌های جریان راست سنتی است و به این دلیل همکاری آن‌ها با لاریجانی محتمل دانسته می‌شود، بیان داشت: اینکه جامعه روحانیت قصد حمایت از آقای لاریجانی دارد را تکذیب می‌کنم و دروغ است. این یک نوع القای دروغ است، ما چنین تصمیمی نداریم، از قبل هم نداشتیم.

وی در پایان پیرامون احتمال حمایت جامعه روحانیت از حجت الاسلام رئیسی، اظهار داشت: ما نوعی گرایش و توجه را در جامعه روحانیت به شخص ایشان مشاهده می‌کنیم؛ کمااینکه در دوره قبل یعنی سال ۹۶ پیش از اینکه جمنا (جبهه مردمی نیرو‌های انقلاب) به نتیجه برسد، این جامعه روحانیت مبارز بود که اعلام موضع کرد و از آقای رئیسی حمایت کرد. اگر ایشان کاندیدا شود عضوی از جامعه روحانیت هستند و قطعاً کاندیدای جامعه روحانیت خواهند بود.

نظرات بینندگان