arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۶۰۴۷۷
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار: ۵۷ : ۰۳ - ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۱

راز قتل مرد ميلياردر تهراني پشت در ضد ســــرقت

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : مرد ميلياردر تهراني هيچ گاه تصور نمي کرد زندگي اش با ارثيه اي که بر جاي خواهد گذاشت رنگ خون مي گيرد.
    پسر جوان براي قتل پدرش توطئه چيني کرده بود تا هيچ گاه رازش پشت در ضد سرقت شرکت فاش نشود.
    ساعت 11صبح 30 فروردين ماه سال جاري، مردي جوان هنگامي که پاي در شرکت پدر ميلياردرش در منطقه صادقيه تهران گذاشت با جسد خون آلود پدرش که کف زمين افتاده بود روبه رو شد.
    پسر جوان خيلي زود با پليس 110 تماس گرفت و دقايقي نگذشته بود که ماموران پليس پاي در قتلگاه مرد 58 ساله گذاشتند و در بررسي هاي نخست متوجه شدند قرباني جنايت مردي به نام علي است که در شرکت خود با ضربات چاقو از پاي در آمده است.
    در حالي که تجسس ها نشان داد علي، يک ميلياردر تهراني است بازپرس روشن از شعبه سوم دادسراي امور جنايي تهران به همراه تيمي از اداره پليس آگاهي وارد عمل شدند و به بررسي هاي ميداني پرداختند.
    کــــارآگــاهان در تجسس هاي ميداني از قتلگاه مرد ميلياردر متوجه شدند در ورودي شرکت ضد سرقت بوده و هنگام ورود عاملان جنايت هيچ شکستگي اي روي آن به وجود نيامده و آنها حتماً با قرباني شان آشنا بوده اند.
    کارآگاهان جنايي که اميدوار بودند فيلم زمان قتل را در بازبيني فيلم دوربين هاي مداربسته به دست آورند
    پي بردند که اين تصاوير پس از جنايت دزديده شده اند.
    با به دست آمدن سرنخ هايي از محل جنايت، کارآگاهان در فرضيه هايشان احتمال دادند که اين جنايت توسط يکي از نزديکان قرباني انجام شده است، بنابراين براي رديابي قاتل ابتدا يکي از پسران وي به نام محمود 31 ساله را تحت بازجويي قرار دادند. که وي ادعا کرد شب جنايت پدرش خانه نيامده و وي به خاطر نگراني شديدي که داشته به همراه برادرش احمد به شرکت رفته و در حالي که برادرش داخل خودرو نشسته بود، وارد شرکت و با جسد پدرشان روبه رو شده و موضوع را به برادرش گفته و وي نيز به پليس زنگ زده است.
    رفتار هاي اين پسر از همان ابتدا مرموز بود به طوري که کارآگاهان با اطمينان از اين که قاتل مرد ميلياردر آشنا است تجسس هاي خود را روي محمود متمرکز کردند.
    با ادعا هاي پر ابهام محمود کارآگاهان احتمال دادند که وي حقيقتي را درباره قتل پدرش پنهان مي کند و شايد در قتل وي دخالت داشته باشد بنابراين با دستور بازپرس روشن، خانه اش را تحت تجسس قرار دادند و موفق شدند دستگاه ضبط کننده تصاوير دوربين مداربسته شرکت را که دزديده شده بود پيدا کنند.
    با به دست آمدن مهم ترين سرنخ در بازگشايي راز قتل مرد ميلياردر محمود که تصور نمي کرد کارآگاهان در مدت کوتاهي آن را به دست آورند لب به اعتراف باز کرد و گفت: من از 3 روز پيش به خاطر اختلافاتي که با پدرم داشتم تصميم به قتل وي گرفته بودم. روز 28 فروردين ماه به دفتر پدرم رفتم ولي وي آنجا نبود، با موبايلش تماس گرفتم و پرسيدم چه زماني مي خواهد به شرکت بيايد که وي گفت آن روز به شرکت نمي رود من نيز چاقويي را که همراه داشتم پنهان کردم و ساعت 10 صبح روز بعد دوباره به شرکت رفتم.
    از شانسم وي با 3 تن ديگر از دوستانش جلسه داشت. منتظر ماندم تا آنها بروند پس از اين که دوستان وي رفتند. داخل اتاق رفتم و هنگامي که وي روي مبل نشسته بود با چاقو ضربه اي به سينه اش زدم و وي از جايش بلند شد و درگير شديم و من چند ضربه ديگر به سينه اش زدم و پس از اين که روي زمين افتاد، 2 برگه چکي که داخل جيبش بود و سوئيچ خودرو و دستگاه ضبط کننده تصاوير دوربين مداربسته را برداشتم و فرار کردم و طوري وانمود کردم که اطلاعي از سرنوشت وي ندارم.
    «محمود» در ادامه بازجويي ها گفت: من به دليل برخي مشکلات همانند درخواست ارث و ميراث مدتي با پدرم درگير بودم تا اين که تصميم به قتل وي گرفتم.
    به گزارش شوک روزنامه جوان پدرکش همچنان در اختيار کارآگاهان براي بازسازي صحنه جنايت و روشن شدن زواياي ديگر قتل قرار دارد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
هموطن
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۳۵ - ۱۳۹۱/۰۲/۰۶
0
3
پسر پدر کش طبق قانون ایران از ارث محروم خواهد شد .
نا شناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۴۰ - ۱۳۹۱/۰۲/۰۶
0
1
خداوند لعنت کسی که پدرش را بیخودی به قتل میرساند
دنیای غریب
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۴۴ - ۱۳۹۱/۰۲/۰۶
1
1
واقعا گاهی انسانها فراموش میکنن روزی کودکی بودن در دامان پدر ومادر دنیا به اخر رسیده فرزندی قاتل پدر به خاطر پول شاهان همه رفتن کاخها بجا مانده
نظرات بینندگان