arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۶۰۴۸۲۱
تاریخ انتشار: ۳۹ : ۰۸ - ۱۱ اسفند ۱۳۹۹

احمدی نژاد: بحث ترور من جدی است / مسائلی که اطلاع دارم را ضبط کرده ام و در چند جای مطمئن قرار داده ام

محمود احمدی‌نژاد گفت: من هم معتقد هستم که بحث ترور جدی است. خودشان می کشند، خودشان هم مراسم عزاداری برپا می کنند و بعد دیگران را متهم می کنند!
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

همشهری آنلاین: محمود احمدی نژاد در ادامه اظهارات جنجالی اش اینبار از تهدید به ترورش حرف زده است.

محمود احمدی‌نژاد در پاسخ به سوالی درباره تهدیدش به ترور گفت: ستاد درست می کنند، برنامه تبلیغی درست می کنند برای تخریب دیگران. خوشبختانه سهم من خیلی زیاد است، از زمین و زمان می زنند! چه خبر است؟ چه شده است؟

وی گفت: من هم معتقد هستم که بحث ترور جدی است. خودشان می کشند، خودشان هم مراسم عزاداری برپا می کنند و بعد دیگران را متهم می کنند!

رئیس جمهور سابق گفت: البته من یک جان ناقابلی دارم که فدای ملت ایران است. پای ملت ایران ایستاده ام، پای حقوق ملت ایران ایستاده ام، کوچک ملت ایران هستم. جان ما ناقابل است، فدای ملت ایران، فدای عظمت ایران. بروید و ببینید که آن کانال تلگرامی مال چه کسی است که رسما تهدید کرده است که ما می خواهیم ترور کنیم، پیدا می شود.

وی گفت: البته من مسائل را گفته و تشریح کرده ام چون اطلاع دارم که کجاها، چه کسانی می نشینند و چه تصمیماتی می گیرند. اینها را گفته ام، ضبط کرده ام و در چندین جای مطمئن قرار داده ام. همان هایی را که نوشته ام دنبال کنید، می توانید متوجه بشوید که وابسته به کجاها هستند.

نظرات بینندگان