arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۶۰۴۸۶۲
تاریخ انتشار: ۰۹ : ۱۳ - ۱۱ اسفند ۱۳۹۹

روحانی: آمریکا ناچار خواهد شد تحریم‌ها را کنار بگذارد / دولت جدید آمریکا تاکنون ۴ بار اعتراف کرده که فشار حداکثری شکست خورده

رییس جمهوری تصریح کرد: مطمئنا دنیا و آمریکا ناچار خواهد شد در برابر این ملت بزرگ زانو بزند و تحریم‌های ظالمانه را کنار بگذارد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

حسن روحانی با اشاره به آغاز کار طرح بزرگ با ارزش ۲ میلیارد دلار گفت: این طرح در دولت بعد به افتتاح می‌رسد و آن مورد بسیار مهم هم در بخش پتروشیمی ماست.

رییس دولت تدبیر و امید خطاب به ملت ایران گفت: همه آنچه که تا پایان امسال، به دست آورده ایم در سایه اراده، ایمان ایستادگی شما مردم بوده است و اگر افتتاح و موفقیتی داشتیم، مربوط به فرزندان این ملت و جوانان عزیز و همه مردم از همه اقشار و گروه ها بوده است که تلاش بسیاری انجام داده‌اند.

رییس جمهوری تصریح کرد: مطمئنا دنیا و آمریکا ناچار خواهد شد در برابر این ملت بزرگ زانو بزند و تحریم‌های ظالمانه را کنار بگذارد.

روحانی یکی از پیروزی های بزرگ به دست آمده را سرنگونی قصاب و قاتل در آمریکا عنوان کرد و گفت: دولت جدید تاکنون چهار بار اعتراف کرده است فشار حداکثری دولت آمریکا شکست خورده و به نتیجه نرسیده است و این بزرگترین موفقیت ما در تاریخ است که خود آنانی که این تحریم را بر ما روا داشته‌اند به خاطر ایستادگی ما کاملاً اعتراف می‌کنند که این تحریم و فشار به جایی نرسیده است.

نظرات بینندگان