arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۶۰۴۹۵۱
تاریخ انتشار: ۴۳ : ۱۸ - ۱۱ اسفند ۱۳۹۹

وزیر کشور: محدودیت نوروزی در شهرهای نارنجی، زرد و قرمز اعمال می‌شود

عبدالرضا رحمانی فضلی، وزیر کشور با بیان اینکه در ایام نوروز در شهرهای نارنجی زرد و قرمز محدودیت اعمال می شود، گفت: هم اکنون روند کلی کرونا در کشور به جز استان خوزستان روندی ثابت و نزولی است.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

رحمانی فضلی با بیان اینکه در ایام نوروز در شهرهای نارنجی زرد و قرمز محدودیت اعمال می شود، گفت: هم اکنون روند کلی کرونا در کشور به جز استان خوزستان روندی ثابت و نزولی است.

عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور عصر امروز در جمع خبرنگاران طی سخنانی اظهار داشت : امروز جلسه ستاد هماهنگی اطلاع رسانی اقتصادی را داشتیم که طی آن مباحثی مطرح شد که نشان از این دارد که دوستان پیگری های مختلف و خوبی داشتند.

وی افزود: یکی گزارش مربوط به نیروی انتظامی در حوزه نظارت بود و یک‌گزارش هم مربوط به اصناف در همین حوزه بود که قابل تقدیر است و امیدواریم ادامه داشته باشد.

وزیر کشور ادامه داد: در مورد تامین کالا در نوروز و رمضان هم مباحثی مطرح شد و دستگاه های متولی گزارشی دادند که خوب بود و ما نگرانی در این مورد نداریم و در حوزه کالاهای اساسی قیمت هایی مصوب شد و تعیین وظیفه شد تا صنوف بر آن نظارت داشته باشند.همچنین گزارشی درباره کمیت و کیفیت تولید کالا بعد از تحریم ها در جلسه مطرح شد و این گزارش دال بر این است که با رشد مناسب در این حوزه روبرو هستیم.

رحمانی فضلی گفت: موضوع دیگر بحث ثبت سفارش کالا برای شش ماهه 1400 با توجه به تغییر دولت و نوع فضای سیاسی و اقتصادی کشور بود. بر این تاکید شد تا در تامین و ذخیره سازی کالا تصمیمات مناسبی گرفته شود و حداقل برای سه ماهه اول سال پیش بینی ها انجام شود.

وی تصریح کرد: موضوع بعدی تقویت و تشویق مردم بر استفاده از فضای گردشگری در ایام نوروز با توجه به محدودیت های کرونایی بود. در شهرهای نارنجی زرد و قرمز محدودیت اعمال می کنیم. هم اکنون روند کلی کرونا در کشور به جز استان خوزستان روندی ثابت و نزولی است که این نتیجه همکاری مردم و وزارت بهداشت است.

نظرات بینندگان