arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۶۰۵۳۲۵
تاریخ انتشار: ۴۵ : ۱۶ - ۱۳ اسفند ۱۳۹۹

سرنوشت نامعلوم یک نیروی سپاه پس از حمله تروریستی جیش الظلم

ذوالفقاری معاون امنیتی انتظامی وزیر کشور ضمن تشریح کامل اتفاقات روی داده در شهر سراوان، گفت: در گذشته نیز با برخی تحرکات گروه‌های تروریستی در آن سوی مرز مواجه بودیم و دیروز نیز تعرضی به یکی از خودروی مهندسی سپاه صورت گرفت و در جریان این حمله، دو نفر از همکاران سپاه زخمی شدند و سرنوشت یکی از نیروها نیز هنوز مشخص نیست و در حال پیگیری وضعیت وی هستیم. البته بعید است که این شخص ربوده شده باشد، اما نتیجه قطعی هنوز اعلام نشده است.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

ذوالفقاری معاون امنیتی انتظامی وزیر کشور ضمن تشریح کامل اتفاقات روی داده در شهر سراوان، گفت: در حمله تروریستی به خودروی مهندسی سپاه در روز گذشته یکی، دو نفر زخمی شدند و سرنوشت یکی از نیروها هنوز مشخص نیست که در حال پیگیری هستیم، اما بعید است که ربوده شده باشد.

وی همچنین درباره حمله تروریستی به خودروی کارکنان مهندسی سپاه نیز در روز گذشته، گفت: در گذشته نیز با برخی تحرکات گروه‌های تروریستی در آن سوی مرز مواجه بودیم و دیروز نیز تعرضی به یکی از خودروی مهندسی سپاه صورت گرفت و در جریان این حمله، دو نفر از همکاران سپاه زخمی شدند و سرنوشت یکی از نیروها نیز هنوز مشخص نیست و در حال پیگیری وضعیت وی هستیم. البته بعید است که این شخص ربوده شده باشد، اما نتیجه قطعی هنوز اعلام نشده است.

ذوالفقاری با بیان اینکه پیش از این نیز مواردی در تعرض در مناطق مرزی وجود داشته که با مقاومت نیروهای مرزی دفع شده، خاطرنشان کرد: در روزهای گذشته نیز هیئت‌هایی از شورای امنیت کشور و کمیسیون امنیت ملی مجلس به منطقه رفته و در حال بررسی و انجام اقدامات خود هستند.

 

نظرات بینندگان