arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۶۰۵۳۵۳
تاریخ انتشار: ۵۷ : ۱۸ - ۱۳ اسفند ۱۳۹۹

مثبت اعلام شدن بیش از ۴۰ درصد تست های کرونا در جنوب غرب خوزستان

رییس دانشکده علوم پزشکی آبادان روند ابتلا به کرونا را در آبادان، خرمشهر و شادگان افزایشی اعلام کرد و گفت:۲۲۰ مورد جدید ابتلا به کووید ۱۹ در ۲۴ ساعت گذشته از ۵۱۷ نمونه آزمایش انجام شده در این شهرستان‌ها مثبت بود.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

ایرنا: رییس دانشکده علوم پزشکی آبادان روند ابتلا به کرونا را در آبادان، خرمشهر و شادگان افزایشی اعلام کرد و گفت:۲۲۰ مورد جدید ابتلا به کووید ۱۹ در ۲۴ ساعت گذشته از ۵۱۷ نمونه آزمایش انجام شده در این شهرستان‌ها مثبت بود.

دکتر شکراله سلمان‌زاده روز چهارشنبه بیان کرد:در این مدت ۸۱ بیمار در آبادان، ۵۷ بیمار در خرمشهر و ۸۲ بیمار در شادگان که مبتلا به کرونا بودند شناسایی شدند.

وی افزود:از مورد مثبت جدید ۲۰۱ نفر به صورت سرپایی درمان را دریافت و در این مدت ۵۳ نفر با علایم حاد تنفسی در بیمارستان‌های آبادان و خرمشهر بستری،و ۲۵ بیمار پس از بهبودی مرخص شدند.

دکتر سلمان‌زاده با بیان اینکه متاسفانه در ۲۴ ساعت گذشته چهار بیمار مبتلا به کرونا از شادگان و یک بیمار در خرمشهر فوت کردند گفت: هم اکنون ۲۲۳ بیمار مبتلا به کرونا در سه بیمارستان آبادان و یک بیمارستان خرمشهر بستری هستند.

۶۰۷ هزار نفر از خدمات ۳۰ مرکز شهری، ۱۸مرکز روستایی، ۱۳۲ خانه بهداشت و ۱۲ پایگاه سلامت در شهرستان‌های زیرمجموعه دانشکده علوم پزشکی آبادان شامل آبادان، خرمشهر و شادگان بهره‌مند هستند.

۱۱ شهرستان در خوزستان از جمله آبادان و خرمشهر هم اکنون در وضعیت قرمز کرونا قرار دارند.مواردی از ویروس جهش یافته انگلیسی کرونا در چند شهرستان خوزستان تایید شده است.



نظرات بینندگان