arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۶۰۵۶۰۰
تاریخ انتشار: ۳۳ : ۱۴ - ۱۵ اسفند ۱۳۹۹

امام جمعه قم: ایران می‌گوید سلاح هسته‌ای را نمی‌پذیرید، ولی بازهم مورد هجمه آمریکا قرار می‌گیرد / هیچ‌گاه نمی‌توان به قول‌های آمریکا اعتماد کرد

امام‌جمعه قم گفت: آمریکا دروغگوی عالم است و روی فرعون‌های عالم را سفید کرده است، هیچ‌گاه نمی‌توان به قول‌های آمریکا اعتماد کرد، چون در همه پیمان‌های خود خیانت کرده است.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

علیرضا اعرافی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه که در مصلی قدس برگزار شد، اظهار داشت: کم گذاشتن از ابراز علاقه و محبت به فرزندان آثار بسیار سو و پیامدهای نامناسبی به همراه دارد.

وی بابیان اینکه کم‌توجهی و عدم محبت به فرزند سبب لغزش وی می‌شود، افزود: عدم دل‌بستگی فرزند به فضای خانواده ازجمله آثار کم‌محبتی به فرزند است و رشد درست به همراه ندارد و زمینه خلافکاری را به وجود می‌آورد.

مدیر حوزه‌های علمیه عنوان کرد: پدر و مادر و بزرگ‌ترها باید فرزند را موعظه و نصیحت کرده و خطای آن‌ها را با روش درست گوشزد کنند و اقدامات صحیح فرزند را مورد تشویق قرار دهند.

عضو فقهای شورای نگهبان تصریح کرد: حضرت ابوطالب(ع) به استناد ادله روشن از پشتوانه‌های بعثت رسول خدا و شخص پیامبر(ص) بود و با مجاهدت‌های ایشان بود که بسیاری از خطرها از رسول خدا دفع شد و پایه‌های اسلام استوار شد.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم بابیان اینکه همه مردم در درختکاری و صیانت از فضای سبز باید اهتمام داشته باشند، گفت: موضوع محیط‌زیست موضوعی بسیار مهم برای همه بشریت است، وضعی که امروز صنایع در تخریب محیط‌زیست ایجاد کردند مشکلی جهانی و سبب آسیب‌های زیادی شده است.

 فرهنگ رسیدگی به نیازمندان و محرومین باید موردتوجه قرار بگیرد 

استاد حوزه علمیه ادامه داد: فرهنگ رسیدگی به نیازمندان و محرومین باید موردتوجه قرار بگیرد، کار کمیته امداد اشتغال‌زایی و فقرزدایی با حفظ کرامت نیازمندان و مستمندان است و حرکت‌های انفاقی و مواسات و رسیدگی به مردم مورد تأکید جامعه قرار بگیرد.

آیت‌الله اعرافی گفت: همچنان موضوع برجام و مسائل پیرامون آن مطرح است و موضوعی که باید مورد تأکید باشد مواضع اسف‌بار آمریکا است که با تغییر دولت‌ها تفاوتی ندارد و سیاست شیطانی توسط آن‌ها دنبال می‌شود.

وی افزود: پس از روی کار آمدن جوبایدن تغییری در سیاست‌های آن‌ها رخ نداده است، اسرائیل فرزند لوس آمریکا است و همه می‌دانند سلاح هسته‌ای دارد و به‌تازگی آزمایش‌های هسته‌ای انجام داد، اینکه آمریکا روی سلاح هسته‌ای حساس است چرا نسبت به این موضوع حساسیتی ندارد.

 آمریکا زورگو و سفاک عالم است و همواره زور می‌گوید 

امام‌جمعه قم با تأکید بر اینکه آمریکا زورگو و سفاک عالم است و همواره زور می‌گوید، بیان کرد: ایران اسلامی می‌گوید سلاح هسته‌ای را نمی‌پذیرید ولی بازهم مورد هجمه آمریکا قرار می‌گیرد، سازمان‌های بین‌الملل ابزاردست آمریکاست و اعمال زور می‌کند و به عالم زورگویی می‌کند.

مدیر حوزه‌های علمیه خاطرنشان کرد: آمریکا دروغگوی عالم است و روی فرعون‌های عالم را سفید کرده است، هیچ‌گاه نمی‌توان به قول‌های آمریکا اعتماد کرد چون در همه پیمان‌های خود خیانت کرده است ولی بدانید ملت ایران و یمن و عراق محور مقاومت هستند و همه آزادگان عالم در برابر آمریکا ایستادگی کرده و قدرت پوشالی آن را از بین می‌برد.

نظرات بینندگان