arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۶۰۵۶۳۴
تاریخ انتشار: ۵۹ : ۲۳ - ۱۵ اسفند ۱۳۹۹
تورق خاطرات چهره ها در «انتخاب»؛

خاطرات آیت‌الله هاشمی؛ ۱۵ اسفند ۱۳۷۶: اختلافات دو جریان سیاسی در حملات به یکدیگر ادامه دارد

خاطرات آیت الله هاشمی: به خانه آمدیم. عفت کالجوش درست‌کرد. ناهار خوردیم و استراحت‌کردیم. عصر محسن و فاطی و بچه‌ها آمدند. شب گزارش‌ها را خواندیم. اختلافات دو جریان سیاسی و حملات به یکدیگر ادامه دارد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

خاطرات روزنوشت مرحوم آیت الله هاشمی رفسنجانی در سال ۱۳۷۶، هرشب در «انتخاب» منتشر می‌‌شود. پیشتر، خاطرات ایشان از سال ۵۸ تا ۷۵ در سرویس تاریخ «انتخاب» به صورت روزانه پوشش داده شده است

 

خاطرات عقب مانده را نوشتم. گزارش‌ها را خواندم. مصاحبه‌ای با روزنامه الحیات انجام دادم که همزمان در ده کشور منتشر می‌شود.سئوالات مربوط به سفر، ایران و مسائل جهان و... بود. با کارکنان قصرالضیافه خداحافظی‌کردیم و ساعت یازده به فرودگاه رسیدیم. بعد از کمی صحبت با بدرقه به سوی تهران پروازکردیم.

در راه، با همراهان نتایج سفر را جمع‌بندی‌کردیم. بالاتفاق مثبت و پُرثمر می‌دانند و همگی از پیشرفت‌های عربستان تعجب‌کرده‌اند. ساعت نزدیک به یک بعد از ظهر در فرودگاه تهران فرودآمدیم. پس از مراسم استقبال، مصاحبه‌ای با صداوسیما انجام دادم. مستقلبین هم نتایج سفر را درخشان می‌دانستند.

به خانه آمدیم. عفت کالجوش درست‌کرد. ناهار خوردیم و استراحت‌کردیم. عصر محسن و فاطی و بچه‌ها آمدند. شب گزارش‌ها را خواندیم. اختلافات دو جریان سیاسی و حملات به یکدیگر ادامه دارد.

نظرات بینندگان