arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۶۰۵۶۸۶
تاریخ انتشار: ۳۲ : ۰۹ - ۱۶ اسفند ۱۳۹۹

ستاد کرونا: مرزهای خوزستان تا ۲۰ اسفند بسته‌اند / همه مسافران باید تست بدهند

فرمانده قرارگاه نظارتی و عملیاتی ستاد مدیریت کرونا در خوزستان از تشدید کنترل ورودی‌ها و خروجی‌های استان از امروز خبر داد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

ایسنا: فرمانده قرارگاه نظارتی و عملیاتی ستاد مدیریت کرونا در خوزستان از تشدید کنترل ورودی‌ها و خروجی‌های استان از امروز خبر داد.

ولی‌الله حیاتی در خصوص نظارت بر خروج مسافران از خوزستان اظهار کرد: فرودگاه‌های استان خوزستان بدون در دست داشتن تست منفی کرونا اجازه ورود به مسافران را نمی‌دهند. مسافرانی که به راه آهن و پایانه‌های مسافربری نیز مراجعه می‌کنند حتما باید تست منفی کرونا را به همراه داشته باشد.

وی افزود: همه مسافرانی که قصد دارند با هواپیما، قطار و اتوبوس بین شهری تردد کنند حتما باید تست کرونا به همراه داشته باشند و در غیر این صورت از سوار شدن آن‌ها جلوگیری می‌شود.

فرمانده قرارگاه نظارتی و عملیاتی ستاد مدیریت کرونا در خوزستان گفت: کنترل ورودی‌ها و خروجی‌های استان خوزستان از امروز شنبه تشدید می‌شود.

حیاتی بیان کرد: کنترل مرزهای خوزستان در ترددهای بازارچه‌های صادراتی نیز تشدید می‌شود و از کارگران و کارکنان بازارچه‌های مرزی نیز تست سریع کرونا گرفته می‌شود.

وی افزود: نظارت بر اجرای پروتکل‌های بهداشتی و دستورات ستاد مدیریت کرونا در شهرها تشدید خواهد شد و مدیرانی که رعایت پروتکل‌ها در ادارات تحت تصدی آن‌ها به خوبی مورد توجه قرار نگرفته است، از استاندار خوزستان تذکر کتبی دریافت می‌کنند.

فرمانده قرارگاه نظارتی و عملیاتی ستاد مدیریت کرونا در خوزستان گفت: مرزهای خوزستان با کشور عراق برای تردد مسافران تا ۲۰ اسفندماه مسدود است و برای بعد از این تاریخ نیز تصمیم گرفته خواهد شد.

نظرات بینندگان