arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۶۰۵۸۲۴
تاریخ انتشار: ۳۲ : ۱۹ - ۱۶ اسفند ۱۳۹۹

پایان نافرجام مهاجم بلندقامت؛ ضرر یک‌میلیاردی خرید گل‌محمدی برای پرسپولیس

مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس پس از عملکرد ناموفق در امر گلزنی رضایت خود را از این باشگاه گرفت تا دنبال تیم جدید باشد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

مهر: مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس پس از عملکرد ناموفق در امر گلزنی رضایت خود را از این باشگاه گرفت تا دنبال تیم جدید باشد.

 آرمان رمضانی مهاجم بلندقامت پرسپولیس که در تابستان سال جاری به جمع شاگردان یحیی گل محمدی اضافه شده بود پس از ناکامی در امر گلزنی برای این تیم از جمع شاگردان یحیی گل محمدی جدا شد تا حضوری کوتاه مدت در این تیم داشته باشد.

رمضانی که قرارداد بلندمدت سه ساله را با پرسپولیس امضا کرده بود برای فصل نخست حضورش رقمی بالغ بر سه میلیارد تومان دریافت می‌کرد.

مهاجم بلند قامت سرخ‌ها برای نیم فصل حضورش در این باشگاه، یک میلیارد تومان دریافتی داشت و مابقی طلب خود را نیز بابت گرفتن رضایتنامه از پرسپولیس بخشید تا مشکلی برای انتقال نداشته باشد.

رمضانی که با نظر مستقیم یحیی جذب شده بود برخلاف سعید آقایی، حامد لک، میلاد سرلک و احسان پهلوان در ترکیب این تیم نتوانست مثمرثمر ظاهر شود تا سرمربی سرخ‌ها بر خلاف میل باطنی اش تصمیم به کنار گذاشتن او بگیرد.

بازیکنی که بدون گل زده و تنها با دو پاس گل مبلغ قابل توجهی از پرسپولیس گرفت تا با وجود قانون منع جذب بازیکن خارجی بار دیگر شاهد خرید نامطلوب در باشگاه پرسپولیس باشیم.

تیم‌های فوتبال نساجی مازندران و مس رفسنجان جزو مشتریان رمضانی هستند تا این بازیکن را در نیم فصل دوم رقابت‌های لیگ برتر به خدمت بگیرند.

نظرات بینندگان