arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۶۰۵۸۵۹
تاریخ انتشار: ۴۴ : ۲۲ - ۱۶ اسفند ۱۳۹۹

سنا به اولین ابتکار بزرگ جو بایدن رای داد / طرح ۱.۹ تریلیون دلاری برای خروج اقتصاد آمریکا از بحران تصویب شد

مجلس سنا آمریکا طرح ۱.۹ تریلیون دلاری جو بایدن رییس جمهوری این کشور در راستای خروج اقتصاد واشنگتن از بحران کرونا را با وجود ۴۹ رای مخالف جمهوریخواهان به تصویب رساند. بر اساس این گزارش، این بسته کمکی که پیش از امضای بایدن باید از سد مجلس نمایندگان نیز بگذرد، اولین ابتکار بزرگ رییس جمهوری آمریکا به حساب می آید.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

ایرنا: مجلس سنا آمریکا طرح ۱.۹ تریلیون دلاری جو بایدن رییس جمهوری این کشور در راستای خروج اقتصاد واشنگتن از بحران کرونا را با وجود ۴۹ رای مخالف جمهوریخواهان به تصویب رساند.

به گزارش روزنامه نیویورک تایمز، مجلس سنا روز شنبه با ۵۰ رای موافق از سوی دموکرات ها و ۴۹ رای مخالف جمهوریخواهان در نهایت طرح کمک به اقتصاد بحران زده آمریکا را تصویب کرد.

بر اساس این گزارش، این بسته کمکی که پیش از امضای بایدن باید از سد مجلس نمایندگان نیز بگذرد، اولین ابتکار بزرگ رییس جمهوری آمریکا به حساب می آید.

بسته کمک های مالی شامل چک های هزار و ۴۰۰ دلاری می شود که به آن دسته از افراد و خانواده های آمریکایی که در دوران کرونا درآمد سالانه ای کم تر از ۷۵هزار دلار دارند، تعلق می گیرد.

این بسته حمایتی همچنین قصد کمک به ایالت ها، مراکز دولتی محلی و مدارس و همچنین توزیع واکسن کرونا در سراسر آمریکا را دارد.



نظرات بینندگان