arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۶۰۵۸۹۰
تاریخ انتشار: ۰۴ : ۱۱ - ۱۷ اسفند ۱۳۹۹

وزیر دفاع: تل‌آویو و حیفا با اشاره فرمانده معظم کل قوا با خاک یکسان می‌شود

امیر حاتمی در واکنش به تهدیدات صهیونیست‌ها علیه کشورمان و با اشاره به موضع چندسال پیش فرمانده معظم کل قوا مبنی بر با خاک یکسان کردن تل‌آویو و حیفا «در صورت سرزدن غلطی از سوی صهیونیست‌ها» گفت: این امر فرماندهی معظم کل قوا تبدیل به طرح شده و با یک اشاره فرماندهی اجرا می‌شود.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

فارس: امیر سرتیپ حاتمی وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح صبح امروز (یکشنبه ۱۷ اسفند) در جشنواره جوان سرباز نیروهای مسلح که به میزبانی وزارت دفاع برگزار شد، اظهار داشت: قدرت موضوعی است که اگر آن را در دنیای امروز که زورمداران بر آن حاکمند و جز زبان قدرت نمی فهمند، اگر کسی نداشته باشد، در ضعف و زبونی خواهد بود.

وی افزود: قدرت تنها راه استقلال و عزیز ماندن است؛ قدرت ابعادی دارد که بعضی‌ها آن را به قدرت نرم و نیمه سخت و سخت تقسیم می‌کنند.

وزیر دفاع با بیان اینکه به لطف الهی امروز جمهوری اسلامی ایران از ابعاد مختلف قدرت برای حفظ امنیت و ثبات ملت ایران برخوردار است، گفت: از وجوه برجسته قدرت نرم جمهوری اسلامی ایران، قدرت منطقه‌ای و محور مقاومت است که از میوه‌های شیرین آن گروه‌های مقاومت در نقاط مختلف است که شکل گرفته و این محصول نرم قدرت انقلاب اسلامی است.

امیر حاتمی ادامه داد: طعم این میوه را بیش از هرکسی، رژیم صهیونیستی می‌فهمد، رژیمی که از لحظه پیروزی انقلاب اسلامی همه توسعه‌هایش متوقف شده و مجبور شده دور خود دیوار ‌بکشد.

وی با اشاره به تهدیدات اخیر از سوی صهیونیست‌ها علیه کشورمان، عنوان کرد: اگر چه از سر استیصال سگان آنها گاهی بزرگتر از دهانشان حرف می‌زنند و تهدید می‌کنند که مشخصاً از سر استیصال است و رهبر معظم انقلاب سال‌ها پیش به خوبی پاسخ به صهیونیست‌ها دادند و فرمودند که رژیم صهیونیستی دشمن اصلی ما نیست، رژیم صهیونیستی در حدی نیست که با جمهوری اسلامی دشمنی کند، رژیم صهیونیستی می‌داند و اگر نمی‌داند بداند اگر غلطی از آنها سر بزند، جمهوری اسلامی تل آویو و حیفا را با خاک یکسان می‌کند.

امیر حاتمی تاکید کرد: این امر فرماندهی معظم کل قوا به دقت اجر شده است و این امر تبدیل به طرح شده و با یک اشاره فرماندهی اجرا می‌شود. من به آنها توصیه می‌کنم حتی در زبان هم این غلط را نکنند.

نظرات بینندگان