arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۶۰۵۹۳۱
تاریخ انتشار: ۱۹ : ۱۳ - ۱۷ اسفند ۱۳۹۹

دستگیری ۲۸ سارق با ۴۴ فقره سرقت در دزفول و ماهشهر

۲۸ سارق با ۴۴ فقره سرقت در راستای اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی از سوی ماموران انتظامی در شهرستان‌های دزفول و ماهشهر شناسایی و دستگیر شدند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

 ۲۸ سارق با ۴۴ فقره سرقت در راستای اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی از سوی ماموران انتظامی در شهرستان‌های دزفول و ماهشهر شناسایی و دستگیر شدند.

 به نقل از پایگاه خبری پلیس، فرمانده انتظامی دزفول گفت: طرح پاکسازی با هدف شناسایی و دستگیری سارقان و معتادان متجاهر، در راستای ارتقای امنیت اجتماعی و برخورد قاطع با مخلان نظم و امنیت عمومی، توسط پلیس به مرحله اجرا در آمد.

سرهنگ روح اله گراوندی افزود: در این طرح با انجام اقدامات اطلاعاتی و هماهنگی با مرجع قضایی در ۴۸ ساعت در سطح شهرستان دزفول ۲۶ سارق و ۲ معتاد متجاهر شناسایی و دستگیر شدند.

وی ادامه داد: متهمان به ۳۵ فقره انواع سرقت از قبیل محتویات داخل خودرو، موتورسیکلت، اماکن خصوصی و قطعات خودرو اعتراف کردند.

فرمانده انتظامی دزفول ادامه داد: متهمان پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شدند.

دستگیری سارقان حرفه ای در ماهشهر

فرمانده انتظامی ماهشهر نیز گفت: ماموران انتظامی ماهشهر در راستای ارتقای امنیت اجتماعی و برخورد قاطعانه با سارقان حرفه‎ای، با اقدامات پلیسی ۲ سارق حرفه‌ای را شناسایی و پس از هماهنگی با مرجع قضایی در چند عملیات غافلگیرانه در مخفیگاهشان دستگیر کردند.

سرهنگ رضا پاپی افزود: متهمان در تحقیقات پلیس به ۹ فقره انواع سرقت از قبیل محتویات داخل خودرو ، کابل برق، دوچرخه، منزل، معابر و مغازه اعتراف کردند.

وی از شهروندان خواست تا در صورت مشاهده هرگونه فعالیت غیر قانونی توسط افراد مشکوک مراتب را در اسرع وقت از طریق تلفن فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام کنند، تا نسبت به دستگیری مجرمان و متخلفان اقدام شود.

نظرات بینندگان