arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۶۰۵۹۴
تاریخ انتشار: ۰۰ : ۰۲ - ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۱

خاتمي : ولي فقيه تنها رهبر سياسي نيست بلکه نايب امام زمان (عج) است

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: ولی فقیه ما تنها یک رهبر سیاسی نیست بلکه ما نایب امام زمان (عج) است.

به گزارش انتخاب ؛ سید احمد خاتمی در تجمع بزرگ عزارادان فاطمی در میدان صادقیه تهران بر ضرورت الگوگیری بانوان از فضائل به ویژه حجاب و عفاف حضرت زهرا (س) تاکید کرد و گفت: بیعت با حضرت زهرا (س)، بیعت با ولایت و عفاف و حجاب است. وی با بیان اینکه حضرت فاطمه زهرا (س) فدایی ولایت شد، افزود: ولایت امروز ما که همان ولی فقیه است ، مشروعیت از ولایت فاطمه (س) و علی (ع) دارد.

امام جمعه موقت تهران با اشاره به اینکه مردم ایران همواره فاطمی بوده اند و در همه عرصه ها فاطمی عمل کرده اند، به حضور با بصیرت مردم در مهار فتنه 88 اشاره کرد و گفت: مردم بصیر ایران، توطئه کسانی را که در ان فتنه به دنبال کودتای مخملی بودند و هدفشان تضعیف نظام ولایی کشور بود ، با رهنمودهای مقام معظم رهبری خنثی کردند.

حجت الاسلام والمسلمین خاتمی با اشاره به اینکه مردم بصیر ایران در مقابله با فتنه علاوه بر تولی، تبری نیز از خود نشان داد، گفت: نکته برجسته اجتماعی میلیونی مردم تهران در نهم دی، تبرای ( اعلام برائت) انان بود.

وی تصریح کرد: مردم ما فاطمی هستند و همچنان که در مقابل فتنه 88 ایستادند ،در برابر تمام فتنه های دیگر قاطعانه می ایستند. عضو مجلس خبرگان رهبری اظهار داشت: هم اکنون نیز مردم فاطمی ایران گوش به فرمان رهبرشان هستند و همه مواضعشان را با ولایت می سنجند و کمترین زاویه گرفتن از ولایت را بر نمی تابند.

وی در ادامه با بیان اینکه اسلام عفاف و حجاب را گوهر می داند، خطاب به بانوان افزود: نباید این گوهر را در معرض چشم و رفتارهای الوده قرار داد. حجت الاسلام والمسلمین خاتمی با تاکید بر اینکه امروز حجاب مسئله ای فرعی نیست بلکه مسئله اصلی است، گفت: امروز بی حجابی گناهی فردی نیست بلکه گناهی 100 درصد اجتماعی است. وی گفت: اگر به میزان طلاق در جامعه توجه کنیم متوجه می شویم که یکی از علل اصلی ان همین بروز بدحجابی و بی حجابی است
نظرات بینندگان