arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۶۰۶۱۰
تاریخ انتشار: ۲۳ : ۰۲ - ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۱

دنیزلی روی نام کاپیتان خط قرمز کشید

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
مصطفی دنیزلی' با عدم سفر 'علی کریمی' کاپیتان تیم پرسپولیس به تبریز موافقت کرد و بر روی نام این بازیکن کلیدی خط قرمز کشید تا بازهم اختلافات این دو علنی شود.

به گزارش انتخاب به نقل از  ایرنا، تیم های فوتبال تراکتورسازی تبریز و پرسپولیس تهران در جریان هفته سی و دوم لیگ برتر باشگاه های کشور از ساعت 16:30 فردا ( پنجشنبه ) در ورزشگاه یادگار امام(ره)تبریز به مصاف هم می روند.

در این راستا کاروان تیم فوتبال پرسپولیس عصر چهارشنبه تهران را به مقصد تبریز ترک کرد که در این بین علی کریمی دیده نمی شد.

دنیزلی نام هفت بازیکن را از فهرست سرخ پوشان خط زد که یکی از نفرات علی کریمی بود که در هفته های اخیر با سرمربی نامدار تیم خود دچار اختلاف شده است.

کریمی صبح چهارشنبه و درمذاکره با دنیزلی اعلام کرد که نمی تواند تیم را در دیدار با تراکتورسازی همراهی کرده و نیاز به استراحت دارد.

این در حالیست که پزشک تیم فوتبال پرسولیس نیز اعلام کرد که کریمی هیچگونه مصدومیتی ندارد و برای حضور در این دیدار مشکلی نداشت.

با این اوصاف به نظر می رسد باید طی روزهای آینده در انتظار مضاعف شدن اختلاف کریمی و دنیزلی باشیم . این در حالیست که تیم پرسپولیس با شرایطی که در جدول رده بندی لیگ برتر دارد ، نیاز حیاتی به امتیازات بازیهای پیش رو خواهد داشت .

وضعیت بغرنج این تیم ، هواداران بی شمار پرسپولیس را سخت نگران کرده و طرفداران قرمز از استفاده مکرر دنیزلی از بازیکنان کم توان ، گلایه مند و معترض هستند .

همین مسئله که در شکست های اخیر نقش اصلی بازی کرد ، باعث کدورت میان کاپیتان ملی پوش پرسپولیس و دنیزلی شد که بنظر می رسد مدیران باشگاه بویژه سردار رویانیان و علی پروین باید هرچه سریعتر آستین همت بالا بزنندو در این شرایط خطیر ، اختلاف میان این دو چهره کلیدی را از میان بردارند .

نظرات بینندگان