arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۶۰۶۱۱۴
تاریخ انتشار: ۲۰ : ۱۲ - ۱۸ اسفند ۱۳۹۹

آخرین وضعیت سراوان / سراوان در امنیت و آرامش کامل است

یک عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در پایان درباره شرایط فعلی سراوان گفت: در حال حاضر سراوان در امنیت و آرامش است که پیش از این هم امنیت حاکم بود تنها یک عده‌ای شاید به تحریک رادیو و کانال‌های بیگانه جو روانی ایجاد کردند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

ایسنا: حسن همتی اظهار کرد: هفته گذشته هیاتی از مجلس شورای اسلامی برای بررسی اتفاقات اخیر سراوان به این شهرستان سفر کرد. در وهله‌ اول برای بررسی حوادث منطقه از تمامی مناطق مزبور بازدید شد که در این بازدید نمایندگانی از وزارتخانه‌های اطلاعات و کشور و فرماندهان نظامی نیز حضور داشتند.

وی توضیح داد: دیدارهایی با مردم عشایر و مسئولان منطقه برگزار شد و با برخی از آسیب‌دیدگان نیز از نزدیک صحبت شد سپس هیات پارلمانی به سراوان رفته و در آنجا نیز در جلسات شورای تامین شرکت کردیم. در سیستان نیز دو جلسه با مسئولان اطلاعات و سپاه تشکیل شد قرار است در تهران نیز نشست‌هایی برگزار شود که بعد از آن نتایج به دست آمده در قالب گزارشی به کمیسیون امنیت ملی داده خواهد شد.

این عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در پایان درباره شرایط فعلی سراوان گفت: در حال حاضر سراوان در امنیت و آرامش است که پیش از این هم امنیت حاکم بود تنها یک عده‌ای شاید به تحریک رادیو و کانال‌های بیگانه جو روانی ایجاد کردند.

نظرات بینندگان