arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۶۰۶۱۲۲
تاریخ انتشار: ۳۹ : ۱۲ - ۱۸ اسفند ۱۳۹۹

روحانی: سال آینده سال غلبه بر ویروس کرونا خواهد بود / واکسن به اندازه کافی وارد خواهد شد

رییس جمهور گفت: در سال آینده واکسن خارجی به اندازه کافی وارد شده و واکسن داخلی نیز اضافه خواهد شد و مجموع این اقدامات می‌تواند شرایط مناسب‌تری به وجود بیاورد تا بتوانیم زنجیره اپیدمی را قطع کنیم و دولت در این حوزه تمام تلاش خود را به کار خواهد گرفت.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

روحانی: سال آینده سال غلبه بر ویروس کرونا خواهد بود / واکسن به اندازه کافی وارد خواهد شد

حجت الاسلام و المسلمین دکتر حسن روحانی روز دوشنبه در این مراسم با اشاره به افتتاح کارخانه گندله سازی سه چاهون یزد گفت: یکی از اقدامات بسیار مهم دولت تدبیر و امید توسعه زنجیره فولاد بود و این زنجیره در طول هشت سال گذشته دو برابر شده است به نحوی که اقدامات انجام شده در این مدت را می‌توان با کل تاریخ کشور مقایسه کرد.

به گزارش «انتخاب»، روحانی اضافه کرد: تکمیل زنجیره فولاد باعث شده تا از خام فروشی جلوگیری شود و ارزآوری خوبی به خصوص در سالهای اخیر داشته باشیم.

رئیس جمهور خاطرنشان کرد: سال 1400 از سالهایی خواهد بود که خداوند رحمت خود را بر این مردم نازل می‌کند و می‌توانیم پرده‌های مختلفی که موجب آزار مردم شده را کنار بگذاریم به نحوی که مردم هم در مقابله با کرونا و هم در جنگ اقتصادی موفقیت‌های بزرگی به دست خواهند آورد.

روحانی در ادامه با اشاره به افتتاح مراکز بهزیستی در کشور گفت: در بخش بهزیستی با کمک دولت و همت مردم و خیرین اقدامات بسیار خوبی انجام شده است و خدماتی که در مراکزی که امروز به افتتاح رسید بیش از 5 میلیون نفر را تحت پوشش قرار می‌دهد. همه باید در توانمندسازی و آ‌گاهی خانواده‌هایی که نیاز به کمک دارند، اهتمام جدی داشته باشیم.

رئیس جمهور به افتتاح‌های حوزه میراث فرهنگی اشاره کرد و گفت: میراث فرهنگی از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است و در حکم یک سند می‌باشد به نحوی که یک بنای تاریخی مانند میدان نقش جهان اصفهان می‌تواند به اندازه دهها جلد کتاب اثرگذاری داشته باشد.

روحانی با تاکید بر اهمیت توجه به ابنیه تاریخی و فرهنگی و مرمت و بازسازی آن اظهار داشت: مرمت بناهای تاریخی و فرهنگی می‌تواند قابلیت بهره‌برداری اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی فراوانی داشته باشد و وزارت میراث فرهنگی می‌تواند از لحاظ اقتصادی نیز اقدامات بسیار بزرگی انجام دهد.

رئیس جمهور خاطرنشان کرد: حوزه گردشگری در دولت تدبیر و امید دو برابر شده است منتها در یک سال گذشته به خاطر شرایط خاصی که به وجود آمد حوزه گردشگری و هتلداری سال سختی داشتند اما امیدواریم سال آینده سال غلبه بر ویروس کرونا و احیای همه مشاغل حوزه گردشگری باشد.

روحانی افزود: در سال آینده واکسن خارجی به اندازه کافی وارد شده و واکسن داخلی نیز اضافه خواهد شد و مجموع این اقدامات می‌تواند شرایط مناسب‌تری به وجود بیاورد تا بتوانیم زنجیره اپیدمی را قطع کنیم و دولت در این حوزه تمام تلاش خود را به کار خواهد گرفت.

نظرات بینندگان