arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۶۰۶۵۷
تاریخ انتشار: ۳۰ : ۱۳ - ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۱

شناگر ایرانی فاصله بین تنب بزرگ و کوچک را شنا می کند

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : حسین اشتری غواص و شناگر ایرانی فاصله بین دو جزیره تنب بزرگ و کوچک را شنا می کند.

به گزارش خبرنگار مهر، حسین اشتری شناگر ایرانی فاصله 15 کیلومتری بین دو جزیره تنب بزرگ و کوچک را به مناسبت روز ملی خلیج فارس شنا خواهد کرد.

این برنامه با همکاری شهرداری تهران و سازمان عمران مناطق این شهرداری برگزار خواهد شد.

حسین حیدری کمک مربی غواصی تیم اعزامی شهرداری تهران به جزایر ایرانی خلیج فارس صبح پنجشنبه در جمع خبرنگاران با اشاره سابقه و رکوردهای حسین اشتری اظهار داشت: مهمترین هدف از این کار پشتیبانی از نام پرآوازه خلیج فارس است.

وی ادامه داد: زمانی که دیده می‌شود که ناوهای آمریکایی با صدها هواپیما و جنگنده در خلیج فارس حضور دارند، اینکه یک جوان دانشگاهی غواص و شناگر با دستی خالی صلح طلبی ملت ایران را به رخ جانیان می‌کشاند، کشورهای منطقه نیز باید بدانند که ایران کشوری مقتدر و خواهان صلح و آرامش در منطقه است.

حیدری عنوان کرد: حسین اشتری یکی از تحصیل ‌کردگان این مملکت و فرزند ایثارگری با سابقه 85 ماه جانبازی است که باید گفت به راستی چنین جوانانی خواسته‌های رهبری را جامه عمل پوشانده‌اند.

کمک مربی تیم اعزامی شهرداری تهران در پایان ضمن تقدیر علی برادران‌فلاحی مدیر عامل سازمان عمرانی مناطق شهرداری تهران، ‌مجموعه بسیج شهرداری تهران و شهردار این شهر به دلیل حمایت از این برنامه عنوان کرد: مجموعه شهردای تهران بر خود لازم می‌دانست تا به عنوان نماینده بخشی از مردم ایران اسلامی در علاوه بر برنامه‌های متنوع، حضوری میدانی و قابل لمس را نیز در خلیج فارس با هدف از صیانت معنوی و فرهنگی از نام این دریا داشته باشد که با کمک بخش‌های مذکور این برنامه در صورت مساعدت شرایط جوی در دو روز پایانی هفته جاری به احتمال قوی اجرایی و محقق می‌شود.

در کارنامه رکوردهای حسن اشتری غواص و شناگر ایرانی رکوردهای همانند طی دور کامل جزیره کیش و چندین رکورد دیگر جهانی دیده می‌شود که بعضا در نوع خود بسیار جالب توجه است.
نظرات بینندگان