arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۶۰۶۸۱
تاریخ انتشار: ۰۴ : ۱۶ - ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۱

ترافیک بسیار سنگین در محور کرج–چالوس

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
رئیس پلیس راهور استان البرز گفت: هم‌اکنون ترافیک بسیار سنگینی در محور کرج - چالوس در جریان است و رانندگان بهتر است برای رسیدن به مقصد از محورهای دیگر استفاده کنند.

به گزارش فارس، سرهنگ عبدالرضا کمالوند اظهار داشت: با توجه به تعطیلات روز گذشته ششم اردیبهشت و به تبع آن افزایش تعطیلات تا پایان هفته، شاهد افزایش چشم‌گیر سفرهای برون‌شهری به ویژه از مسیر چالوس هستیم.

وی تصریح کرد: به همین دلیل از عصر روز سه‌شنبه در این محور ترافیک بسیار سنگینی در جریان است و اوج این ترافیک مربوط به صبح روز گذشته بود.

رئیس پلیس راهور استان البرز گفت: اگر چه تا حد زیادی از حجم خودروها کاسته شده است،‌ اما هم اکنون نیز ترافیک سنگینی در محور فوق جریان دارد.

* مسافران از مسیرهای جایگزین استفاده کنند

کمالوند با بیان اینکه ترافیک سنگین جاده چالوس موجب شده که زمان سفر چندین برابر افزایش یابد و پیش‌بینی می‌شود که این وضعیت تا پایان روز پنجشنبه از کرج به چالوس و روز جمعه در مسیر برعکس تداوم داشته باشد، گفت: از مسافران می‌خواهیم که تنها در صورت ضرورت از این محور عبور کرده و از مسیرهای جایگزین استفاده کنند.

وی تصریح کرد: البته با توجه به تعطیلات و حجم زیاد مسافرت‌های برون شهری، اغلب محورهای استان البرز شاهد تعداد زیاد خودروها است.

رئیس پلیس راهور استان البرز افزود: با وجود این، محورهای دیگر از جمله کرج – قزوین شاهد ترافیک روان است.
نظرات بینندگان