arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۶۰۷۲۵۵
تاریخ انتشار: ۱۹ : ۱۱ - ۲۴ اسفند ۱۳۹۹

۶ دوربین نظارتی پلاک خوان در شهر همدان نصب می‌شود

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی استان همدان گفت: ۶ دوربین نظارتی پلاک خوان ویژه محدودیت های کرونایی تا پایان هفته جاری در شهر همدان نصب و راه اندازی می شود.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی استان همدان گفت: ۶ دوربین نظارتی پلاک خوان ویژه محدودیت های کرونایی تا پایان هفته جاری در شهر همدان نصب و راه اندازی می شود.

سرهنگ علی فکری افزود: از این دوربین ها برای کنترل محدودیت های کرونایی استفاده می شود و در بیشتر مبادی ورودی و معابر داخل شهر از جمله مسیرهای جنوبی، شمالی و شرقی و چند معبر درون شهری نصب و راه اندازی خواهند شد.

وی اظهار داشت: هم اینک تیمی در حال نصب و تجهیز دوربین های هوشمند نظارتی در معابر درون شهری همدان هستند و استانداری نیز با پرداخت نقدی اعتبار به منظور شتاب بخشی اجرای این طرح موفقت کرده است.

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی استان همدان اظهار داشت: با نصب این دوربین ها خطاهای احتمالی به حداقل ممکن کاهش یافته و افراد قانون شکن دیگر نمی توانند از دید پلیس و قانون پنهان شوند.

سرهنگ فکری ادامه داد: چنانچه افرادی نسبت به جریمه خودروی خود اعتراضی داشته باشند، مستند به تصاویر و مدارک ثبت شده توسط این دوربین ها به اعتراض شاکی رسیدگی می شود.

وی بیان کرد: با بهره گیری از این دوربین امکان دسترسی و آسان و به موقع فراهم شده و آمار لحظه ای تردد خودروها نیز رصد می شود.

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی استان همدان با اشاره در پیش بودن تعطیلات نوروزی، افزود: همه امکانات و تجهیزات پلیس برای اجرای محدودیت های احتمالی آماده شده و به جز محدودیت های شبانه تصمیم های اتخاذ شده در ستاد مقابله با کرونا درباره محدودیت های ترافیکی توسط پلیس اعمال می شود.

ایرنا

نظرات بینندگان